לא רק מגן וכנף. אייטור קראנקה ביקש גם קשר אחורי חדש

play
מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה | לירון מולדובן
שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים מדליית ארד במונדיאליטו 00:28

המאמן הספרדי הפתיע וביקש קשר אחורי זר עם יכולת טכנית גבוהה, זאת למרות ריבוי הישראלים בעמדה הזו. מכבי תל אביב העבירה מסר לסוכנו של יובאנוביץ' שהיא פתוחה למכירתו הקיץ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד מתחת לרדאר על רכש זר, כאשר הבוקר (שני) נודע שהמאמן אייטור קראנקה ביקש לצרף קשר אחורי זר עם יכולת טכנית לנהל משחק. מדובר במהלך מעט מפתיע מכיוון הספרדי, מאחר שהוא מאוד מעריך את דן גלזר וביקש לממש את האופציה על אייל גולסה, שגם יכול לשחק בתפקיד הזה. בנוסף יש למכבי תל אביב עדיין את יוריס ואן אובריים ואפילו דור פרץ וניר ביטון יכולים להיכנס למשבצת. בכל אופן לפני קשר אחורי, רוצה קראנקה מגן ימני זר ושחקן כנף שיכול לשחק בשני האגפים, כך שהם בעדיפות.

בנוסף לכך מכבי תל אביב פתוחה לחלוטין למכירת ג'ורג'ה יובאנוביץ' וסוכנו קיבל על כך פנייה. במועדון מבינים שזה יהיה נכון למכור הקיץ את החלוץ במיוחד בגלל הכוונה לתת בעונה הבאה דקות משמעותיות לדור תורג'מן שחתם אתמול על חוזה חדש.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' | אריאל שלום

דור תורג'מן חתם על חוזה חדש ל-4 שנים במכבי תל אביב
"הכרתי את המועדון הכי טוב. איך אתה לא לוקח אותי בחשבון?". אבי ריקן בריאיון פרידה
12 מ-14 כבר התחדשו: השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל

מכבי תל אביב תערוך משחק רשמי ראשון ב-20 ביולי, כאשר תשחק מול הפועל באר שבע במפגש האירופיות שגם מעניק כרטיס לחצי גמר גביע הטוטו. שבוע לאחר מכן תחל את דרכה האירופית, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.