גלזר יעבור לבלגרד, מרציאנו אמור להחליפו בהפועל באר שבע

play
עומרי גלזר | רויטרס
"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על חלון ההעברות בישראל, 13.6 00:53

לאור ההתקדמות מול הכוכב האדום בלגרד בנוגע למכירת גלזר, שוער פיינורד בעדיפות ראשונה להחליפו וצריך להחליט אם ברצונו לשוב לישראל. האופציות הזרות שהוצעו לקבוצה מאוד יקרות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע והכוכב האדום בלגרד על סף סיכום המעבר של עומרי גלזר, כשהמועמד המוביל להחליף את השוער הוא אופיר מרציאנו. ביומיים האחרונים נרשמה התקדמות במגעים בין שני המועדונים על המעבר של שוער הנבחרת לקבוצה החדשה של ברק בכר, אבל הפועל באר שבע ביקשה לקחת עוד זמן כדי לסגור בעצמה מול שוער שיחליף את גלזר.

מבין כל המועמדים הישראלים, מרציאנו בעדיפות הראשונה והוא אמור לתפוס את המקום בין הקורות בעונה הבאה בבירת הנגב, אם יקבל החלטה שהוא חוזר סופית לישראל מהמסע שלו באירופה. הוא סיים את חוזהו בפיינורד, אך מחזיק בהצעה לחתום לעוד עונה. אפשרות נוספת היא להביא שוער זר, אך כרגע שתי האופציות שהוצעו לקבוצה מאוד יקרות.

אופיר מרציאנו שוער פיינורד
יחליט לשוב לישראל? אופיר מרציאנו | GettyImages, BSR Agency

מרציאנו בן ה-33, שגדל ושיחק בארץ רק במ.ס. אשדוד, עזב את הכדורגל הישראלי ב-2015 לטובת קדנציה קצרה במוסקרון הבלגית ואחריה חמש עונות מוצלחות כשוער הראשון של היברניאן הסקוטית. ב-2021 חתם בפיינורד ובעונה הראשונה רשם 20 הופעות בכל המסגרות, אך באחרונה כלל לא שותף כאשר קבוצתו דהרה לזכייה באליפות וגם הגיעה לרבע גמר הליגה האירופית. בנבחרת ישראל יש למרציאנו 40 הופעות, אם כי בשנה האחרונה לא נכלל בסגל.