מאור קנדיל חתם במכבי חיפה: "לשחק בסמי עופר – חוויה לכל שחקן"

play
מאור קנדיל | מכבי חיפה
כ-50 אלף אוהדי מכבי חיפה חגגו אליפות שלישית ברצף ונפרדו מבכר 01:09

הירוקים הודיעו על הצטרפותו של המגן הימני: "ההיכרות עם השחקנים תעזור לי להתאקלם". אלברמן: "תוספת כוח לסגל ולחדר ההלבשה". רפאלוב יעבור בדיקות רפואיות ויחתום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מאור קנדיל חתם הבוקר (רביעי) לשנתיים במכבי חיפה. המגן הימני (29) שעזב את מכבי תל אביב, יעבה את ההגנה של האלופה וישמש כמחליפו של דניאל סונדגרן, המגן הימני הבכיר בסגל.

לאחר החתימה אמר קנדיל לאתר הרשמי: "שמח ומתרגש להצטרף למכבי חיפה, מועדון גדול עם מסורת, המתמודד על כל התארים. עם לא מעט שחקנים בסגל הנוכחי, כבר שיתפתי פעולה בעבר, דבר שיעזור לי בהתאקלמות המהירה. לשחק בסמי עופר זו חוויה עבור כל שחקן, לבטח כשאתה שחקן מכבי חיפה ואני מצפה לכך. אעשה הכל לעזור לקבוצה באתגרים שלפנינו".

מאור קנדיל חותם במכבי חיפה, לצד המנכ"ל איציק עובדיה והמנהל המקצועי גל אלברמן
ממכבי תל אביב למכבי חיפה. מאור קנדיל | אתר רשמי, מכבי חיפה

המנהל המקצועי של מכבי חיפה גל אלברמן, הוסיף: "שמחים להודיע על הצטרפותו של מאור קנדיל לשורות הקבוצה. מאור יוסיף איכות לסגל הקבוצה, ניסיון רב ויהיה תוספת כוח גם בחדר ההלבשה. אנו רוצים לאחל למאור בהצלחה, התאקלמות מהירה בירוק והמון רגעי אושר במדים הירוקים".

שחקן נוסף שצפוי לחתום במכבי חיפה בימים הקרובים הוא ליאור רפאלוב. הקשר הוותיק ינחת במהלך היום בישראל כדי להשלים בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה, שיחזיר אותו לישראל אחרי שנים ארוכות בבלגיה.

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט
רחוק משחק אחד מחצי גמר אירופי. רפאלוב | אימג'בנק GettyImages, BSR Agency

את ההופעה הראשונה שלו בבוגרים קנדיל ערך בגיל 17, דווקא במדי בית"ר שמשון תל אביב, בגביע הטוטו של הליגה הלאומית באוקטובר 2010. לאחר מכן עבר לקבוצת הנוער של בני יהודה וב-2013 הושאל למכבי יפו מליגה א', לעונת בוגרים מלאה ראשונה.

את עונת 2014/15 העביר כמושאל בהפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית ואחריה חזר לבני יהודה ושיחק במדיה עד 2018. אחרי שסיים את דרכו במדים הזהובים, קנדיל חתם במכבי תל אביב ובה שיחק עד תום העונה החולפת.

הוא זכה בשתי אליפויות עם מכבי תל אביב ובשני גביעים – אחד עם בני יהודה והשני עם הצהובים. הוא צבר 121 הופעות בליגת העל ורשם שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל.