דור ג'אן חתם בהפועל חדרה: "מקווה למצוא פה בית אחרי לא מעט נדודים"

play
קבוצתו ה-11 בקריירה. דור ג'אן | אתר רשמי, הפועל חדרה
נבחרת ישראל חוזרת מהמונדיאליטו עם מדליות הארד 05:56

החלוץ (29) הפך למצטרף הראשון למועדון בעידן יקיר שוורץ ויוסי מאור, זו תהיה קבוצתו ה-11 בקריירה: "מאמין שאפשר לעשות עונה יפה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הודיעה הבוקר (רביעי) על השחקן הראשון שמצטרף לשורותיה לקראת העונה הבאה וזהו דור ג'אן. החלוץ בן ה-29 שיחק בעונה שעברה במ.ס. אשדוד ובהפועל ירושלים, אבל לא הצליח למצוא את הרשת במסגרת הליגה. הוא כבש שער אחד בגביע הטוטו בספטמבר שעבר ובמסגרות הליגה והגביע לא כבש מאז אוקוטבר 2020, נגד פורטו החזקה בליגה הפורטוגלית.

ג'אן, שחתם בחדרה באמצעות סוכנו עידן בן אבו, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להיות פה ולהתחיל עם חדרה משהו חדש. אני מאוד מקווה למצוא פה בית אחרי לא מעט נדודים, ומאמין שיחד עם ניסו ועם האנשים החדשים שמובילים את המועדון הזה, אפשר יהיה לעשות עונה יפה". על מועמדותו של ג'אן פורסם לראשונה אתמול בוואלה! ספורט.

דור ג'אן, הפועל חדרה
קבוצתו ה-11 בקריירה. דור ג'אן | אתר רשמי, הפועל חדרה

כידוע, ג'אן גדל במכבי תל אביב ושיחק במהלך קריירת הבוגרים שלו עד כה ב-10 קבוצות שונות, כולל בקבוצת פאסוס די פריירה מהליגה הבכירה בפורטוגל. הוא שב לארץ בקיץ 2021, אך נפצע לאחר הופעה אחת בלבד בגביע הטוטו ואובחן עם קרע ברצועה הצולבת. הוא חזר למגרשים בתחילת העונה, אבל התקשה עד כה לשחזר את יכולתו ומיעט לשחק בשתי הקבוצות בהן עבר.