הרכש הראשון? מכבי נתניה מחפשת מגן ימני ופנתה לאור דדיה

play
אור דדיה שחקן הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
נבחרת ישראל חוזרת מהמונדיאליטו עם מדליות הארד 05:56

היהלומים פנו רשמית לשחקן שהפועל באר שבע לא מתכוונת לעמוד בדרכו, בשלב זה ישנם פערים בין הצדדים ועשויה להיבחן גם אופציית מגן זר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

פגרה מנומנמת מאוד עוברת על מכבי נתניה, שעד כה לא צירפה שום שחקן משמעותי לקראת העונה הקרובה. למעשה, מאז ההודעה על הארכת חוזהו של המאמן רן קוז'וך לעונה נוספת עובדים במועדון על מציאת שחקנים, אולם עד כה ללא הצלחה.

אחרי ששי קונסטנטין עזב, מחפשים כעת בנתניה מגן ימני נוסף, עם עדיפות לישראלי שיתחרה עם כרם ג'אבר על חולצת ההרכב. לוואלה! ספורט נודע שכבר נעשתה פנייה רשמית למגן הפועל באר שבע אור דדיה, אך בשלב זה יש פערים כספיים בין הצדדים. דדיה מחזיק בחוזה לעונה הבאה בבאר שבע, אבל בקבוצה של אלונה ברקת לא יעמדו בדרכו. גם בית"ר ירושלים, שלא מגיעה להסכמות עם אבישי כהן, מעוניינת בשירותיו.

אור דדיה שחקן הפועל באר שבע מול רוי קורין שחקן מכבי נתניה
הוגשה הצעה. אור דדיה | ברני ארדוב

במכבי נתניה מודעים לעובדה שאין כרגע מגן ימני ישראלי בכיר על המדף ואם צירופו של דדיה לא ייצא לפועל, ישקלו בצוות המקצועי גם צירוף מגן זר, אלא שאז יצטרכו למכור את אחד מששת הזרים שיש בסגל.

נכון לעכשיו מסתמן שהבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, המגן נאסים אואמו והחלוץ סטניסלב בילנקי יישארו בוודאות, כאשר גם שלושת הזרים האחרים, בוריס אנו, פטריק טוומאסי ואיגור זלאטנוביץ' חתומים על חוזים לעונה הבאה, אך במקרה שלהם לא יפסלו בנתניה מכירה של שחקן או שניים אם תגיע הצעה ראויה.

בנוסף, בנתניה מחכים להתפתחויות בסגלים של מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע על מנת לראות מי השחקנים שלא ימשיכו בקבוצות אלו וניתן יהיה לצרפם למדים הצהובים-שחורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי