גם מכבי תל אביב תעקוב: יובאנוביץ' צפוי לפתוח בסרביה נגד ירדן

play
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' | אריאל שלום
קרואטיה בגמר ליגת האומות אחרי 2:4 על הולנד בתום הארכה 04:52

החלוץ חזר לנבחרת ואמור לקבל בהזדמנות בהרכב, אם ירשים בוודאי ישפר את סיכוייו להתקדם לליגה אחרת: "זו שכנה של ישראל, אבל אני לא עוקב אחריה", אמר לקראת המשחק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ג'ורג'ה יובאנוביץ' החמיץ את מחזור סיום העונה בליגת העל בעקבות רגישות בשריר, אבל חלוץ מכבי תל אביב השאיר את הפציעה ואת הכאבים מאחוריו והוא אמור לפתוח מחר בהרכב במשחק הידידות של נבחרת סרביה נגד ירדן (שישי, 21:30).

חלוץ מכבי תל אביב ערך את הופעתו הבכורה והיחידה במדים הלאומיים ביוני שעבר בליגת האומות ומאז איבד את מקומו בסגל ולא היה חלק מנבחרת סרביה במונדיאל בקטאר, אבל כעת חזר בעקבות הפציעות של החלוצים המובילים אלכסנדר מיטרוביץ', דושאן ולאחוביץ' ולוקה יוביץ'. זו בשורה טובה לא רק עבורו, אלא גם עבור מכבי תל אביב שעשויה למכור אותו אם תגיע הצעה ראויה – לכן, שערים מול ירדן וביום שלישי בבולגריה במשחק מוקדמות יורו 2024 בהחלט עשויים להעלות את קרנו.

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב
בדרך החוצה? יובאנוביץ' | מאור אלקסלסי

"זה כבוד גדול להיות חלק מהנבחרת ולייצג את המדינה", אמר יובאנוביץ' ובכנות הודה ש"אנחנו לא כאן עם החלוצים הבכירים, אבל נעשה את הכל כדי למלא את חסרונם בצורה הטובה ביותר. אנחנו כאן כדי לעזור לסרביה לנצח את שני המשחקים".

כשנשאל על ירדן אמר החלוץ: "זו שכנה של ישראל, אבל אני לא עוקב אחרי הכדורגל שם. המטרה שלנו היא אליפות אירופה והמשחק החשוב הוא ביום שלישי בבולגריה, אבל אנחנו רוצים לנצח קודם כל את ירדן".

כשנשאל לסיום על כושרו אחרי שסיים את העונה עוד לפני סיומה, הבהיר: "שמרתי על כושר. היו לי חמישה או שישה ימי מנוחה, אבל עכשיו אני מרגיש נהדר ולא יכול לחכות למשחקים שלפנינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי