עדן בן בסט נשדד באיומי אקדח בפתח ביתו: "חוויה לא נעימה"

play
יעזוב בגלל שביקש העלאה. בן בסט | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.6 05:03

חלוץ העבר ששימש כעוזרו של רוני לוי בהפועל חיפה, נאלץ לתת את שעון הרולקס בשווי 180 אלף שקל לרוכב קטנוע שלטענתו עקב אחריו, חסם את דרכו ונמלט מהמקום עם השלל

(גודל טקסט)

עדן בן בסט נשדד בפתח ביתו אמש (חמישי) בשעה 22:00, כאשר אדם רכוב על קטנוע חסם את דרכו, ירד עם אקדח בידו ודרש ממנו להוריד את שעון ה'רולקס' היוקרתי שענד בשווי 180 אלף שקל. חלוץ נבחרת ישראל בעבר, שפרש לפני כחצי שנה ושימש כעוזר המאמן של הפועל חיפה בעונה האחרונה, נענה מיד לדרישה ומסר את השעון לשודד שנמלט מהמקום. בן בסט התלונן במשטרה וטען שלפי אופי השוד, מדובר באדם שעקב אחריו.

עדן בן בסט אמר היום: "זו חוויה לא נעימה בלשון המעטה. אני סומך על המשטרה שתדע לעשות את העבודה. לצערי זה הפך להיות קל מדיי אצלנו ואני מקווה שהתופעה הזו תמוגר". נכון לכתיבת שורות אלה, טרם נעצר איש חרף חקירה שמתנהלת בתחנת זבולון.

עדן בן בסט מודיע על פרישה
יעזוב בגלל שביקש העלאה. בן בסט | מאור אלקסלסי

בן בסט בן ה-36 סיים העונה קריירה ארוכה ומפוארת ככדורגלן. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל חיפה, עבר למכבי חיפה ובמדיה עלה לבוגרים והושאל למכבי הרצליה, הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב עד אשר עבר להפועל חיפה. ב-2011 הוא יצא לברסט הצרפתית, המשיך לטולוז ושב ארצה כשחתם במכבי תל אביב. אחר כך חזר להפועל חיפה, עבר להפועל באר שבע ושב להפועל חיפה עד אשר בקיץ 2021 הוחלט על פרידה ובנובמבר האחרון פרש ומונה לעוזרו של רוני לוי. לזכותו גם 12 הופעות ו-7 שערים במדי נבחרת ישראל.