שרן ייני האריך את חוזהו: "מכבי תל אביב זה הבית"

play
שרן ייני | מאור אלקסלסי
הקרב על הסגנות נפתח: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את הפועל באר שבע 06:06

הקפטן והסמל הצהוב ימשיך לעונה נוספת במועדון היחיד שבו הוא שיחק בישראל וזכה עמו ב-14 תארים: "מקווה לתרום מהניסיון שלי". מנספורד: "הוא יודע מה המשמעות של להיות מכביסט"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הסמל הצהוב ממשיך: שרן ייני האריך הערב (שבת) את חוזהו במכבי תל אביב בעונה נוספת. הקשר/בלם בן ה-36, שמשחק כל הקריירה במכבי תל אביב, היה שותף לזכייה ב-14 תארים עם המועדון: 5 אליפויות, 2 גביעי מדינה, 5 גביעי טוטו ו-2 תארי אלוף האלופים והוא ככל הנראה גם יסיים את הקריירה שלו בצהוב.

ייני ממוקם במקום השני בדירוג שחקני מכבי בכל הזמנים והוא מוביל את רשימת השחקנים שייצגו את מכבי במסגרות האירופיות עם 82 הופעות בינ"ל. בארץ ייני שיחק רק במכבי תל אביב, כאשר בין 2015 ל-2017 הוא לבש את מדי ויטסה ההולנדית.

שרן ייני, שחקן מכבי תל אביב
לא פורש. ייני | אריאל שלום

"אני שמח וגאה להמשיך ולהיות חלק מהמועדון הכי מעוטר בישראל, מכבי תל אביב – הבית שלי", אמר ייני, "אני רעב להישגים, ויודע שגם הקהל. העבודה מרובה ואני מצפה להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה. אני מקווה לתרום מהנסיון שלי לדור הצעיר, ולהנהיג קבוצה מחוייבת, מלאת תשוקה ואומץ, שתתן לקהל הנהדר שלנו עונה נפלאה ומרגשת".

מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד, הוסיף: "אנחנו שמחים ששרן ממשיך לכתוב את הסיפור שלו במכבי. שרן יודע מה המשמעות להיות מכביסט ומודע שידע זה יקר ערך בשעה שאנחנו רוצים לזכות שוב בתארים. העובדה המרעננת היא רצונו העז של שרן להשתפר כשחקן וכאדם, תשוקה ששמרה אותו בצמרת במשך זמן כה ממושך. קדימה קפטן".