גל אראל קיבל הצעה לשמש כעוזר המאמן הפועל חיפה, נאור סבג חתם

play
גל אראל | מאור אלקסלסי
תקציר: הפרישה המרגשת של חנן ממן במשחקו האחרון בקריירה 02:20

הקשר שוקל להמשיך לשחק, אך בוחן את ההצעה. במקביל מצטרף למועדון קשר מ.ס. אשדוד: "שמח להגיע בשנת המאה". רן קדוש יהפוך למאמן השוערים, בן בסט בדרך החוצה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

גל אראל עשוי לפרוש ולשמש כעוזר המאמן של הפועל חיפה. בשבועות האחרונים מתנהלים שיחות בעניין כאשר בהנהלת המועדון הציעו לאראל (שנחשב למוערך ולסמל בחיפה) לשמש בתפקיד המקצועי. אראל עצמו, כך לפי גורמים המעורים בפרטים, עדיין לא החליט בעניין ושוקל בהחלט להמשיך כשחקן פעיל אך ההצעה המפתה של אנשי המועדון עדיין על הפרק.

מי שמצטרף לקבוצה הוא נאור סבג (30) שחתם בקבוצה. בחיפה המתינו בשבוע האחרון לסבג שכן הוא זכה לגישושים מכבי חיפה, אך לאחר שזה לא התפתח סבג סגר סופית בהפועל חיפה: "שמח מאד להגיע למועדון כמו הפועל חיפה במיוחד בשנת המאה. מודה לבעלים יואב כץ ולצוות המקצועי על האמון ואני בטוח שנעשה דברים יפים השנה", אמר הקשר שסיכם באמצעות סוכנו אורן יחזקאל.

הבעלים יואב כץ אמר לאחר החתמת סבג: "ממשיכים להתקדם בבניית הסגל יחד עם הצוות. מברך את נאור על הצטרפותו למשפחת הפועל חיפה".

אלון תורג'מן (מימין) עם גל אראל שחקני הפועל חיפה בחימום
סיכוי גבוה שיחזור לסגל נגד בית"ר. אראל | מאור אלקסלסי

ועוד במועדון, שוערה של הפועל חיפה בעונה החולפת, רן קדוש, ישמש כמאמן השוערים של הקבוצה בעונה הקרובה. קדוש למעשה יפרוש ממשחק פעיל וישמש בתפקיד המקצועי וזאת לאור רצון הבעלים יואב כץ, שלחץ בתקופה האחרונה בנוגע למינוי זה.

מלבד קדוש, הפועל חיפה מתכוננת לצרף עוזר מאמן חדש, מאחר שכרגע עדן בן בסט לא ממשיך בתפקידו, ואף קיימת מתיחות בינו לבין יואב כץ. המאמן רוני לוי רצה מאוד לראות את בן בסט ממשיך בקבוצה אך הסיכויים בשלב זה נראים קלושים.

רן קדוש שוער הפועל חיפה
דרך חדשה. קדוש | מאור אלקסלסי
יואב כץ בעלים הפועל חיפה
סוער בהפועל חיפה. יואב כץ | ברני ארדוב

גם חנן ממן שזכה לפנייה בנוגע לתפקיד רחוק מלסכם במועדון וזאת לאחר שנראה בשבועות האחרונים שכץ לא מעוניין לתת את התפקיד לממן. בניגוד לימים שלאחר פרישתו, עושה רושם שכץ לא מתלהב בלשון המעטה להשאיר את ממן במועדון, וזאת למרות לחץ של גורמים מתוך המועדון להעניק תפקיד לשחקן, שפרש בתום העונה החולפת.

בנוגע לסגל השחקנים בקבוצה ממשיכים לנסות ולהתחזק בעיקר בגזרת הזרים כשהמטרה היא לצרף שלושה זרים חדשים לכל הפחות.