המחליף של גלזר: אופיר מרציאנו חתם ל-3 שנים בהפועל באר שבע

השוער שזכה באליפות עם פיינורד בעונה החולפת, חוזר לישראל אחרי שמונה שנים באירופה ויעמוד בין הקורות במקום גלזר, שעובר לכוכב האדום בלגרד: "כששיחקתי בטרנר במדי הנבחרת הרגשתי את התמיכה האדירה מהיציע"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שוער חדש להפועל באר שבע: אופיר מרציאנו חתם היום (ראשון) לשלוש שנים בקבוצה של אליניב ברדה ויחליף בין הקורות את עומרי גלזר, שוער נבחרת ישראל, שישחק בעונה הבאה אצל ברק בכר בכוכב האדום בלגרד. את הקריירה הבוגרת שלו מרציאנו החל ב-מ.ס אשדוד, בה שיחק במשך 6 עונות. בתקופה זו, ערך 139 הופעות בליגת העל. לאחר מכן, עבר להיברניאן הסקוטית, עמה עלה ליגה בעונה הראשונה ובמדיה שיחק בסך הכל 5 עונות, בהן ערך למעלה מ-100 הופעות בליגה הסקוטית הבכירה. בנוסף, אופיר רשם עד כה 40 הופעות בשערה של נבחרת ישראל והוא יקווה לחזור לנבחרת דרך הופעות בהפועל באר שבע.

אופיר מרציאנו שוער הפועל באר שבע
מהספסל של פיינורד לשער של באר שבע. אופיר מרציאנו | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

מרציאנו אמר לאחר החתימה: "לאחר 8 שנים, אני שב לארץ ואני שמח מאוד לעשות זאת בהפועל באר שבע. עד כה, יצא לי לשחק באצטדיון טרנר במדי הנבחרת. במשחקים האלה הרגשתי את התמיכה הגדולה מהקהל ביציע ואני מתאר לעצמי שזה אפילו לא מתקרב למה שאחווה מאוהדי הקבוצה. אני לא יכול לחכות לעלות לכר הדשא של האצטדיון כשוער הקבוצה, לקבל מכם את העידוד ולהביא איתי את הניסיון שרכשתי והאמביציה עמה אני מגיע לעונה הקרובה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי וכעת מתרכז במשימות הקרובות שעומדות לפנינו".