גל אראל צפוי להודיע על פרישה וימונה לעוזר מאמן הפועל חיפה

play
גל אראל | דני מרון
"מחוץ לקווים", 18.6 09:31

הקשר יכנס מסיבת עיתונאים בה יכריז על סיום הקריירה ומעבר לצוות האימון. יואב כץ: "אדם איכותי. דרישות השכר של בן בסט לא מוצדקות". גורמים במועדון קוראים להשאיר את סוטיריו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

גורמים בהפועל חיפה מעריכים כי גל אראל יכנס בקרוב מסיבת עיתונאים ויודיע על פרישה ממשחק פעיל לטובת מעבר לתפקיד עוזר המאמן של רוני לוי בקבוצה. כמו שנכתב כאן אתמול (ראשון), בהפועל חיפה הציעו לאראל להצטרף לצוות האימון והקשר שקל להמשיך לשחק, אולם גורמים המעורים בפרטים אמרו לוואלה! ספורט שמסתמן כי אראל יקבל את ההצעה שהוגשה לו.

אתמול דיבר הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, בתכנית הספורט של רדיו 103FM ובנוסף לנושא אראל התייחס גם לעזיבתו של עדן בן בסט, ששימש כעוזר מאמן מאז אמצע העונה האחרונה. "מדובר בשחקן איכותי ואדם איכותי, הפנדלים שלו יחסרו לנו. הוא יצטרך ללמד מישהו אחר איך עושים את זה", אמר כץ על אראל, שהיה בועט הפנדלים בקבוצה ועשה זאת באחוזי הצלחה גבוהים למדי. על חלוץ העבר הוסיף: "בן בסט עשה עבודה מצוינת, אבל לא היו לנו הישגים גדולים בעונה שעברה ודי במזל נשארנו בליגה. היו דרישות להעלאה במשכורת ולא חשבתי שהן מוצדקות. לאראל אין דרישה להעלאה כמו שיש לבן בסט, וגם לא לרן קדוש. זה שיקול כלכלי".

יואב כץ בעלים הפועל חיפה
הבעלים הגיע. כץ | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה ממשיכים בניסיונות להתחזק, כשההתלבטות הגדולה ביותר כעת היא בעמדות הבלמים. בקבוצה רוצים לצרף את אוראל דגני מבית"ר ירושלים, כאשר במקביל ישנם קולות במועדון הקוראים להשאיר את קונסטנטינוס סוטיריו לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי