החלה מחאת אוהדים: שלטי חוצות נגד עליית המחירים במכבי חיפה

play
האסימונים ייפלו בקרוב? יעקב שחר | מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה נגד העלאת מחירי המנויים 00:08

במספר מוקדים בחיפה ובתל אביב נעשה שימוש בשלטים אלקטרוניים כדי לבקר את ההחלטה להעלות את מחירי המנויים ולבטל זכויות של בעלי מנויים. לפי גורמים המעורים בפרטים, השינוי נובע מעליות המחירים במשק ונושא האבטחה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"יענקל'ה, חיפה זה לא נוקיה, עליית מחירים פראית, שלילת זכויות בעלי המנויים, מכבי יקרה לנו", כך נכתב הבוקר (שלישי) במספר מוקדים ברחבי תל אביב וכן בקניון המפרץ בחיפה, במחאה על מחירי המנויים ותנאי המנויים של מכבי חיפה.

בנוסף לעליית המחירים הקיץ, ישנה תרעומת מצד אוהדים גם על ההחלטה לשלול מנויים לאלו שייעדרו משישה משחקים או יותר. מסרי המחאה פורסמו במקומות מרכזיים דוגמת כיכר דיזנגוף, אך לא ברור אם מדובר בתחילתה של מחאה כוללת או שמא זו יוזמה פרטית שנעשתה על דעת אוהדים בודדים.

אוהדי מכבי חיפה נגד העלאת מחירי המנויים
| צילום מסך, לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים
אוהדי מכבי חיפה נגד העלאת מחירי המנויים
השלטים הבוקר בתל אביב ובחיפה | צילום מסך, לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

במכבי חיפה פרסמו לאחרונה את מחירי המנויים וברשתות החברתיות של אוהדי מכבי חיפה הלינו אוהדים בין היתר על עליית המחירים, אך יותר מכך על נושא שלילת המנוי לאדם שלא מגיע לשישה משחקים ויותר ועל כך שאדם שנבצר ממנו להגיע לא יוכל להעביר את המנוי שלו לחבר או לבן משפחה, כך על פי התקנון.

מכבי חיפה אכן העלתה את המחירים, אך הבהירה בשיחות פנימיות שממחקר שעשו קבוצות הכדורגל הגדולות בעולם העלו את המחירים בגובה של 5-7 אחוזים וזאת כחלק מעליית המדד, עלייה של שכר האבטחה והוצאות נוספות שנובעות מעליית המחירים במשק.

בנוסף לשלטי המחאה וללא כל קשר, גם עמותת היציע הצפוני פרסמה הודעה נגד המועדון לפיה "מכבי חיפה מפעילה סנקציות חדשות ובוטות כנגדנו, באופן חד צדדי ובניגוד להסכמות הקיימות. אנו מודיעים כי לא ניתן לכך יד ולא נסכים לסנקציות הללו, לשלילת הזכויות שלנו ולהתייחסות אלינו כאל מועדון לקוחות. ניאבק בכך בכל דרך חוקית, ציבורית ומשפטית, העומדת לרשותנו. אנו קוראים מכאן לכל אוהדי ואוהדות מכבי חיפה להצטרף לקריאה זו".