נפרד מבית"ר ירושלים: תמיר עדי חתם לשנתיים בהפועל חדרה

play
תמיר עדי, הפועל חדרה | אתר רשמי, הפועל חדרה
"מחוץ לקווים" על ההעברות האחרונות בישראל, 20.6 00:48

אחרי זכייה בגביע המדינה, הקשר בן ה-30 שוב עזב את הבירה ויחזק את הקבוצה של ניסו אביטן: "יש כאן אנשים נהדרים עם תוכניות גדולות"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי חצי שנה בבית"ר ירושלים, שכללה זכייה בגביע המדינה, תמיר עדי סיים את הקדנציה השנייה בבירה וחתם היום (שלישי) לשנתיים בהפועל חדרה. אחרי חתימתו של דור ג'אן והארכת החוזה של עידו לוי, עדי בן ה-30 יחזק את מרכז השדה של ניסו אביטן כשעל המגעים בין הצדדים פורסם בוואלה! ספורט.

מצאתי בחדרה אנשים נהדרים ושמחתי לשמוע על התוכניות הגדולות שיש להם בנוגע לקבוצה", אמר עדי במעמד החתימה, "אני שמח להיות פה ובטוח שעם הצוות המקצועי והשחקנים שיהיו פה נעשה דברים יפים".

שחקן נוסף שמתקרב לקבוצה, הוא הקשר תמיר גלזר שכבר שיחק בחדרה לפני שנה ואת העונה האחרונה הוא סיים בהפועל חיפה. במקביל בודקים במועדון את אפשרות צירופו של הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר שסיים חוזה במכבי בני ריינה.

תמיר עדי, הפועל חדרה
תמיר עדי, הפועל חדרה | אתר רשמי, הפועל חדרה

לצד ההכנות המקצועיות, הודיעה היום הפועל חדרה על ספונסר חדש, שייתן את חסותו לעונה הקרובה, כאשר מתחם הקניות והבילויים מול החוף וילג' יעניק לקבוצה חסות בגובה 360,000 שקל.

המתחם הנמצא בבעלות חברת 'אמירי זכרון יעקב' – שמלווה את הקבוצה ותומכת בה מזה שנים רבות, מיום עלייתה לליגת העל – מתרחב בימים אלו עם בנייתם של מגדלי משרדים חדשים – UNITOWERS אשר יהוו את מרכז ההייטק החדש של האזור. כעת, עם כניסתם של יוסי מאור ויקיר שוורץ לניהול המועדון ומתוך הבנה כי המגמה היא לקראת ניהול שקוף יותר ועם שיתוף גדול יותר של הקהילה החדרתית, החליטו בחברה להגדיל משמעותית את תמיכתם בהפועל חדרה.

יקיר שוורץ אמר לאחר החתימה על חוזה האימוץ: "חברת 'אמירי זכרון יעקב' מלווה את מועדון הפועל חדרה שנים רבות ורואה בקבוצה ערך חשוב לעיר ולתושביה. אני שמח מאוד שלאחר פגישה איתנו הבינו בחברה כי אנו בדרך לבניית מועדון על כל המשתמע מכך, כולל השקעה גדולה במחלקת הנוער ובילדים החדרתיים, והסכימו להגדיל משמעותית את התמיכה. שיתוף הפעולה עם אחד הקניונים המובילים בישראל חשוב מאוד גם עבורנו, זה חיבור של שני מותגים מנצחים ואין לי ספק שמי שירוויחו מכך הם תושבי העיר וחובבי הכדורגל בחדרה".