גל אראל הודיע על פרישה ומונה לעוזר מאמן הפועל חיפה

הקשר שהפך "לאחד הסמלים הגדולים במועדון" מצטרף לצוות של רוני לוי: "הרבה רגשות צפים. מילד ביציעי קרית אליעזר הפכתי למשמעותי במועדון שאני הכי אוהב". במועדון ממתינים להחלטת באר שבע על אלחמיד

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי חנן ממן שפרש ואלון תורג'מן שחתם בהפועל באר שבע, הפועל חיפה נפרדה הערב (שלישי) מעוד סמל שלה בשנים האחרונות – גל אראל. הקשר שיחגוג בחודש הבא אם יום הולדתו ה-34 הודיע על פרישה מכדורגל בפוסט מרגש, ומונה מיידית לעוזר המאמן של רוני לוי אחרי שהתלבט אם לעבור מהמגרש לספסל.

הפועל חיפה הודתה למספר 6 שלה, ובפוסט הפרישה שהקדישה לו ציינה את הנתון יוצא הדופן – מאזן של 24 פנדלים ללא החטאה, כולל 15 בליגה הבכירה – מה שמציב אותו במקום הראשון בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. אראל גם מדורג במקום השלישי בתולדות הפועל חיפה עם 276 הופעות בליגת העל.

הבעלים יואב כץ בירך: "זכינו להנות מגל כשחקן ועכשיו נהנה ממנו כעוזר מאמן. מאחל לגל בהצלחה ומודה לו על תרומה ארוכת שנים. גל עשה את הדרך הארוכה מילד צעיר במחלקת הנוער ועד שהפך לאחד מהסמלים הגדולים של המועדון".

גל אראל, קשר הפועל חיפה
גל אראל, קשר הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

"הגיע הזמן לומר שלום. זה הרגע ממנו הכי פחדתי, רגע הפרישה", כתב הראל בפתיחת פוסט הפרידה שלו, "צפים בי כל כך הרבה רגשות. הכדורגל היה הבית השני שלי ב-25 השנים האחרונות. מהיום שיצאתי מהבטן של אמא שלי אני חי ונושם כדורגל. אני זוכר את עצמי קם בשבת בבוקר כילד קטן ונוסע למגרשים רחוקים, מנסה להוכיח לכולם שאני טוב ולתת למשפחה גאווה".

"פתאום, מילד שגדל ביציעים של קרית אליעזר, הפכתי לשחקן משמעותי בקבוצה שאני הכי אוהב בעולם. הייתה לי הזכות לרוץ בשבילכם האוהדים, תמיד עשיתי הכל לשמור על כבוד המועדון והסמל, חוויתי המון רגעים שיישארו בתוכי לנצח. מעכשיו אתרום את חלקי באופן שונה ומאתגר".

אראל כאמור גדל בהפועל חיפה, ואת הקדנציה הראשונה במועדון סיים ב-2013 כשעבר להפועל באר שבע. אחרי עונה וחצי בבירת הנגב והשאלה קצרה להפועל פתח תקוה, ניסה אראל את מזלו בחו"ל כשחתם בחימנסטיק ששיחקה אז בליגת המשנה בספרד. משם הוא המשיך לזאבישה הפולנית, חזר ארצה להפועל רעננה והפועל עכו ומשנת 2017 שיחק בהפועל חיפה.

הבוקר הבלם ג'ורג' דיבה חתם בקבוצה לשנתיים אחרי ששיחק בעונה החולפת בהפועל עכו בליגה הלאומית. בקבוצה ינסו להשאיר את חאתם עבד אלחמיד ומחכים להחלטה של הפועל באר שבע אם לשחרר את הבלם.