בעקבות ההצגה והשיא, בפולין חשפו: ניקולאסקו קיבל הצעה מלובין

play
אחרי המשחק הזה, סביר שהוא יקבל הצעות מקבוצות בכירות יותר. ניקולאסקו | רויטרס
הישג היסטורי לניקולאסקו על פולין, הולאנד להט: שערי יום שלישי במוקדמות 03:43

בפולין חשפו אחרי הצמד שחולל סנסציה: חלוץ בית"ר קיבל הצעה מלובין מהליגה הבכירה, ודחה אותה. בכל היבשת התלהבו: "הוא גדול על הליגה הישראלית, יהיה מעניין לראות אותו מתחיל אתגר חדש בליגה בכירה". אז למה הוא סיים את המשחק ה"ההיסטורי" עצבני?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בפולין חושפים אחרי ההצגה שהדהימה את רוברט לבנדובסקי וחבריו: יון ניקולאסקו קיבל רק לפני מספר ימים הצעה מהליגה הפולנית, ודחה אותה. לפי אחד העיתונאים בפולין, חלוץ בית"ר ירושלים שהפך אמש (שלישי) לגיבור הסנסציה בה נבחרת מולדובה גברה 2:3 על פולין עם צמד נהדר, קיבל הצעה מלובין, שסיימה את העונה החולפת במקום התשיעי בליגה הבכירה, אבל דחה אותה.

ניקולאסקו חתום לעונה נוספת בבית"ר ירושלים, ואין ספק שאחרי הצמד אמש ערכו בשוק עלה בצורה משמעותית. ניקולאסקו הגיע ל-12 שערים במדי הנבחרת והפך לגדול כובשיה בכל הזמנים, כשהוא עוקף את מאמן הנבחרת ומי שמוכר היטב לחובבי הכדורגל הישראלי, אקס מכבי חיפה והפועל תל אביב סרגיי קלשצ'נקו.

יון ניקולאסקו נבחרת מולדובה
אחרי המשחק הזה, סביר שהוא יקבל הצעות מקבוצות בכירות יותר. ניקולאסקו | רויטרס

הניצחון המפתיע של מולדובה כבר הוגדר אמש על ידי אחד משחקניה כ"משחק הכי גדול של הנבחרת אי פעם" וכ"ערב היסטורי", וניקולאסקו גרף שבחים רבים ברחבי היבשת. בתקשורת הפולנית בחרו בו לשחקן המצטיין וכתבו ש"הוא הדהים את כולם", אבל גם במדינות אחרות הצמד שלו קיבל תשומת לב מיוחדת. באחד האתרים בספרד כתבו: "יון ניקולאסקו נראה כמו חלוץ מצוין. הוא יודע לעשות תנועה מצוינת, ויש לו סיומת נפלאה מול השער. הוא בוודאי גדול על הליגה הישראלית, ורק בן 24. יהיה מעניין לראות אותו מתחיל אתגר חדש בליגה בכירה יותר".

כתב "אל מונדו דפורטיבו" ציין ש"ניקולאסקו נתן הערב שיעור לרוברט לבנדובסקי ונבחרת פולין. הוא נראה כמו חלוץ מעניין מאוד".

באופן מפתיע למדי, ניקולאסקו דווקא סיים את הערב כשהוא עצבני ונסער, לאחר שקלשצ'נקו החליף אותו בדקות הסיום. החלוץ נראה כעוס בירידה לספסל, ובמסיבת העיתונאים המאמן אמר: "אני מצפה מכל שחקן להגיב בצורה בוגרת בסיטואציה כזאת. חשבתי שנכון להוציא אותו בדקות האחרונות כדי לשמור על התוצאה. מה גם שכולם ראו שהוא היה עייף מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי