אנטמן קרוב לסיכום בהפועל חיפה, מאמצים להשארת קמארה וצירוף כיאל

play
בירם כיאל | קובי אליהו
"מחוץ לקווים" על ההעברות האחרונות בישראל, 20.6 00:48

השוער צפוי להגיע כגיבוי לג'רפי, בקבוצה מאמינים לגבי החלוץ: "עוד לא הראה 50% מהיכולת". יואב כץ ממשיך בשיחות עם הקשר הוותיק שסיים את חוזהו בבני סכנין

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הפרישה של גל אראל, בהפועל חיפה מתחילים לעכל שלראשונה מזה שנים רבות, לעונה הקרובה הקבוצה תופיע ללא כמה מהשחקנים הוותיקים ביותר שלה. בנוסף לקשר שימונה לעוזר מאמן, גם רן קדוש וחנן ממן תלו את הנעליים ואלון תורג'מן עבר להפועל באר שבע. "אין ספק שמדובר בחילופי משמרות, כולם שחקנים עם זכויות גדולות במועדון ונקווה שהמחליפים שהובאו יעשו את העבודה", אמר גורם בהפועל חיפה.

במועדון ממשיכים לבנות את הסגל ומי שקרוב לסיכום הוא השוער ניב אנטמן, לגביו העריכו גורמים המעורים בפרטים כי הסיכויים גבוהים שיחתום בקבוצה בה גדל ויעבה את מצבת השוערים שכבר כוללת את יואב ג'רפי.

מוחמד קמארה, הפועל חיפה
מוחמד קמארה, הפועל חיפה | קובי אליהו

בנוסף, יואב כץ ממשיך בשיחות עם בירם כיאל. גם בני סכנין מעוניינת בקשר, אבל בחיפה עושים מאמצים גדולים להחתים אותו וגם חאתם עבד אלחמיד בתכניות, כאשר בהפועל חיפה מנסים להשיג את שחרורו מהפועל באר שבע. שחקנים נוספים שהאדומים מהכרמל מעוניינים בהם הם אביב סולומון ותומר יוספי, בנוסף לרצון להשאיר את מוחמד קמארה.

כזכור, למרות שהודיעו לו שהאופציה עליו מומשה, קמארה שואף לשחק מחוץ לישראל, אך בהפועל חיפה מאמינים שיצליחו לשכנע אותו: "קמארה עוד לא הראה 50% מהיכולת שלו", אמרו במועדון, "אם יישאר, הוא ייתן עונה טובה. אנחנו משוכנעים בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי