אליאל פרץ חתם לשנתיים באפולון לימסול: "באתי לזכות בתארים"

play
קדנציה שנייה באירופה. אליאל פרץ | אתר רשמי, אפולון לימסול
"מחוץ לקווים" על ההעברות האחרונות בישראל, 20.6 00:48

הקשר בן ה-26 ניצל סעיף יציאה ללא תמורה מהחוזה בהפועל חיפה. דור מלול חתם לעוד עונה, מאמצים לסגור את עסקת בירם כיאל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אליאל פרץ חתם היום (רביעי) על חוזה לשנתיים באפולון לימסול ויוצא לקדנציה שנייה באירופה. הקשר שהחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל חיפה, ניהל בשבועיים האחרונים מגעים עם הקבוצה הקפריסאית בזכות העובדה שבחוזהו היה סעיף המאפשר לו להשתחרר בחינם לכל קבוצה מחו"ל, והיום כאמור השלים את המעבר לאחר הבדיקות הרפואיות.

לאחר החתימה אמר פרץ לאתר הרשמי של אפולון: "זו הזדמנות טובה מאוד עבורי. זה מועדון מאורגן שמכוון לאליפות מדי שנה ומתחרה באירופה. תמיד רציתי לזכות בתארים ואני שמח שאוכל לעשות את זה כאן. זה מה שחיפשתי, ומצאתי את זה באפולון. דיברתי עם עידו שסיפר לי דברים טובים על הקבוצה והעיר, ולא הייתי צריך לחשוב יותר מדי. החלטתי שהעתיד שלי באפולון ואני כאן כדי להחזיר את הקבוצה לזכות בתארים".

אליאל פרץ, אפולון לימסול
קדנציה שנייה באירופה. אליאל פרץ | אתר רשמי, אפולון לימסול

הקשר בן ה-26, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, חזר לישראל באוקטובר האחרון אחרי שנתיים בוולפסברגר האוסטרית, במדיה כבש 11 שערים ובישל עוד 10 ב-57 משחקים בכל המסגרות. בעונה החולפת תרם להפועל חיפה שני שערים וחמישה בישולים ב-24 הופעות בכל המסגרות.

אפולון, בה שיחק העונה החולפת עידו שחר כמושאל ממכבי תל אביב, סיימה רק במקום החמישי בליגה הקפריסאית ולא תשחק במפעלי אופ"א ב-2023/24. עונה לפני כן זכתה באליפות הרביעית בתולדותיה והודחה כזכור על ידי מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.

דור מלול, שחקן הפועל חיפה
דור מלול, שחקן הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

בינתיים הודיעה הפועל חיפה כי הקפטן דור מלול (34) חתם לעונה נוספת שתהיה התשיעית שלו ברציפות בקבוצה. הוא רשם עד כה 232 הופעות ליגה שמציבות אותו במקום ה-10 ברשימת שיאני ההופעות (לצד 27 בישולים ושני שערים).

"מאושר להמשיך עונה תשיעית במועדון שכל כך יקר ללבי ובמיוחד בשנת המאה", אמר המגן/קשר. "תודה ליואב ולרוני על המשך האמון בי. לקהל אני מבטיח שאתן את כל כולי על המגרש ומחוצה לו למען הקבוצה. שיהיה לנו בהצלחה".

הבעלים יואב כץ: "שמח מאוד שדור ממשיך איתנו לעונה תשיעית. למרות שדור לא גדל בהפועל חיפה, הוא מבחינתנו שחקן בית ובשר מבשרה של הקבוצה, ויוסיף לנו רבות מניסיונו".

במקביל ממשיכים בקבוצה במאמצים להשלים את עסקת בירם כיאל, שסיים את חוזהו בבני סכנין. רוני לוי בונה מאוד על הקשר המנוסה בן ה-35.