הרכש הרביעי: גיא בדש חתם בהפועל באר שבע ל-3 עונות

play
גיא בדש, הפועל באר שבע | אתר רשמי, הפועל באר שבע
פרשני ספורט1 על גיא לוזון לקראת יורו הצעירות 01:03

שחקן הכנף בן ה-29 ששיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל ירושלים יחזק את החלק ההתקפי של האדומים: "מאחל לי לכל הקבוצה שזו תהיה עונה שתענה על הציפיות שלנו ושל האוהדים". גלזר נפרד מהקבוצה: "הבית שלי תמיד יהיה באר שבע, השנתיים האחרונות היו הטובות בחיי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של גיא בדש באופן רשמי. שחקן הכנף ששיחק בהפועל ירושלים בשלוש העונות האחרונות הצטרף לשורות האדומים מהדרום עם חוזה לשלוש שנים.

בדש אמר לאחר החתימה: "אחרי שנים משמעותיות במקום אוהב ומשפחתי, אני מחליף היום את המדים האדומים של הפועל ירושלים במדים אדומים חדשים. זו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת במועדון הכדורגל הפועל ירושלים, לחברים וכמובן לאוהדים. עברנו כברת דרך מרגשת יחד ועל כך אני אסיר תודה. אני מאחל לי ולכל הקבוצה שתהיה זו עונה שתענה על הציפיות שלנו ושל האוהדים, שנעמוד באתגרים האישיים והקבוצתיים, שנתפתח יחד ונלמד ממשחק למשחק. אני מאחל לכולנו תקופה מלאה בחוויות וכדורגל מהנה".

בדש הוא הרכש הרביעי של הפועל באר שבע הקיץ אחרי ההחתמות של אופיר מרציאנו, אנטוניו ספר ואלון תורג'מן.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור לפני שחקן הפועל ירושלים גיא בדש
שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור לפני שחקן הפועל ירושלים גיא בדש | דני מרון

עומרי גלזר שהמריא לסרביה לקראת חתימה בכוכב האדום בלגרד נפרד מהמועדון הדרומי בפוסט באינטסגרם: "באר שבע שלי, מוזר לי להיפרד, כבר כמה ימים שאני מנסה לחשוב מה לכתוב, איך להגיד שלום. זאת פרידה, אבל זה לא הסוף אני בטוח. תודה על כל הרגעים, הזיכרונות והתארים שילכו איתי ועם המשפחה שלי לנצח. השנתיים האחרונות היו השנתיים הטובות בחיים שלי, אפשר להגיד שהשנתיים האלה הרגישו יותר כמו עשר. הבית שלי תמיד יהיה באר שבע, בית שאפשר לי לגדול ועכשיו לפרוש כנפיים ולכבוש יעדים נוספים. לאן שלא אלך, התחושה שנתתם לי תישאר איתי לעד, האהבה והתמיכה הבלתי נגמרת שקיבלתי בעיר זה דבר שאי אפשר להסביר, אז תודה רבה מכל הלב. אנחנו נפרדים עכשיו, אבל אני בטוח שניפגש בעתיד. בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה, קודם כל לאוהדים המדהימים שהייתם תמיד מאחוריי. לאלונה ואלי ברקת, לגיא פרימור ולצוות המקצועי. תודה מיוחדת לאליניב ושילו ולכל חברי הקבוצה שלי. הלב נשאר האדום, אוהב המון, עומרי".