אם איתמר ניצן יעזוב למכבי חיפה, החלופה של נתניה לעמדת השוער

play
איתמר ניצן | מאור אלקסלסי
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.6 05:35

הקבוצה עדיין שוקלת אם להיעתר להצעה של האלופה, כאשר במקרה שכן צמד השוערים הצעירים תומר צרפתי ורז כרמי יתחרו על אפודת השוער הראשון. גם שמותיהם של קליימן וטננבאום הוזכרו

(גודל טקסט)

מכבי נתניה קיבלה אמש (רביעי) פנייה רשמית מפתיעה ממכבי חיפה, שמבקשת לצרף אליה באופן מיידי את השוער איתמר ניצן, שמחזיק בחוזה בנתניה לעונה הקרובה. האלופה נכנסה לתסבוכת בכל הקשור לעמדת השוער הראשון, לאחר שהמגעים עם ג'וש כהן לא צלחו וגם השוער ניית'ן בקסטר, חתם בסופו של דבר בבולטון אנגלית וכעת היא מנסה לצרף את ניצן כדי לצאת עם שוער בכיר למחנה האימון שלה באוסטריה אליו תצא בעוד פחות משבוע.

בנתניה עדיין שוקלים אם להיענות בחיוב לפניית הירוקים ולשחרר את ניצן, כאשר בסביבתו של השוער טוענים שהוא יסכים מן הסתם למעבר. לצד ההחלטה אם לשחרר את השוער הבכיר או לא, עלתה בנתניה גם סוגיית התמורה שהיא תבקש מחיפה במסגרת העסקה, כאשר גורמים בנתניה מעדיפים לקבל שחקנים בתמורה לשחרורו של השוער ולא כסף.

שוער נבחרת ישראל עד גיל 20 תומר צרפתי | אימג'בנק GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

בהנחה שניצן אכן ישוחרר, בנתניה מתכוונים לתת אשראי לצמד השוערים תומר צרפתי ורז כרמי, שיילחמו ביניהם על אפודת השוער הראשון. צרפתי הרשים לאחרונה מאוד ביכולתו במדי נבחרת הנוער עד גיל 20, שסיימה שלישית במונדיאליטו ובנתניה מאמינים שיש לו את היכולת והחוזק המנטלי כדי להפוך כבר עתה לשוער בקבוצת הבוגרים ובמקביל סומכים גם על כרמי, ששימש מזה שנתיים כשוער המשנה של הקבוצה וגילה יכולת טובה בפעמים שקיבל הזדמנות.

יחד עם זאת ולמרות התוכניות ללכת על צרפתי וכרמי, הוזכרו במקביל גם שמותיהם של דניאל טננבאום ובוריס קליימן כמועמדים להגיע במקומו של איתמר ניצן, אם וכאשר ישוחרר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי