בורחה למה מונה לעוזר מאמן הפועל ת"א: "רגע מדהים עבורי"

play בורחה למה
בורחה למה | הפועל תל אביב
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.6 05:35

הספרדי שעבר בהפועל באר שבע, בית"ר ת"א/בת ים והפועל כפר סבא מצטרף לצוות של ולקאניס: "נרגש מאוד לקראת העתיד". דוידוביץ' ממשיך כמאמן שוערים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה להרכיב את הצוות המקצועי שיוביל את הקבוצה בעונה הקרובה ביחד עם מייקל ולקאניס. הבוקר (חמישי) הודיעו האדומים על מינויו של בורחה למה לעוזר המאמן ועל הישארותו של ניר דוידוביץ' כמאמן השוערים של הקבוצה.

למה הספרדי, בן 32, היה בעברו שליח "לה ליגה" בסין, ברזיל, מקסיקו ורוסיה, שם מילא מספר תפקידים שונים (מאמן ראשי, מנהל טכני וסקאוט). בהמשך הגיע למחלקת הנוער של הפועל באר שבע במסגרת שיתוף הפעולה עם אתלטיקו מדריד – ובקיץ 2021 מונה למאמן קבוצת הנוער של הדרומיים. לאחר מכן שימש כעוזר המאמן בבית"ר תל אביב/בת ים ובעונה החולפת בתפקיד זהה בהפועל כפר סבא. למה מחזיק בתעודת פרו של אופ"א, תואר ראשון ושני במדעי הספורט ותואר ראשון בפסיכולוגיה.

למה אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון נהדר כמו הפועל תל אביב. אני רוצה להודות לראש מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, ולמאמן מייקל ואלקאניס על ההזדמנות להצטרף לצוות המקצועי. זה רגע מדהים עבורי ואני נרגש מאוד לקראת העתיד. אני מאמין שעם מחויבות, חריצות ומקצועיות נוכל לעזור לשחקנים להוציא את המיטב ולהביא להצלחת הקבוצה. אני מצפה להתחיל לעבוד על המגרש".

דוידוביץ', שיפתח עונה שלישית כמאמן השוערים של האדומים, אמר: "זה כבוד גדול עבורי לפתוח עונה שלישית במועדון גדול כמו הפועל תל אביב. ברצוני להודות לראש מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, והמאמן מייקל ואלקאניס על האמון בי. אני מתרגש ומלא ציפייה להתחיל את העונה".

מאמן השוערים של הפועל תל אביב, ניר דוידוביץ' | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי