איתמר ניצן סיכם במכבי חיפה, רז כרמי יאריך חוזה במכבי נתניה

play
איתמר ניצן חוגג | ברני ארדוב
סיפתח מוצלח: נבחרת ספרד ניצחה 0:3 את רומניה 01:49

הירוקים יצרפו לסגל את השוער בן ה-35 כדי שיהווה גיבוי לשריף כיוף, היהלומים הבטיחו את עתידו של שוער המשנה שמעתה יתחרה עם צרפתי על המקום בהרכב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיכמה עם איתמר ניצן על מעברו Nמכבי נתניה והצפי היא שהעסקה תיסגר סופית ותיחתם בימים הקרובים, אחרי שבמקביל מכבי נתניה סיכמה עם רז כרמי על הארכת חוזהו במועדון בשנתיים נוספות.

לאור הסיכומים של שני השוערים, הירוקים הצליחו לשים את ידם על שוער בכיר נוסף שמצטרף לסגל וייאבק על מקומו בהרכב עם שריף כיוף, ואילו היהלומים הבטיחו שבסגל שלהם לשנים הבאות יהיו שני השוערים הצעירים והמבטיחים רז כרמי ותומר צרפתי שיתחרו ביניהם על אפודת השער הראשון.

רז כרמי שוער מכבי נתניה
סיכם במקביל על הארכת חוזה. כרמי | ברני ארדוב

בנתניה הבהירו מהרגע הראשון שלא יעמדו בדרכו של ניצן, גם כדי לחסוך את שכרו השנתי שעומד על כ-1.2 מיליון שקלים וגם מתוך אמונה ומחשבה שאפשר לצאת לדרך העונה עם רז כרמי ותומר צרפתי שהוכיח את עצמו בנבחרת ישראל יד גיל 20 במונדיאליטו האחרון. עם זאת, בנתניה לא רצו לשחרר את ניצן עד אשר כרמי יחתום.

כאמור, חיפה תכננו שכיוף ישמש כשוער השני ולכן שחררו את רועי משפתי, כשהמטרה היתה להחתים את ג'וש כהן לעונה אחת ולהריץ במהלך העונה את כיוף, אלא שהנסיבות השתנו וכעת ניצן יצטרף לקבוצה ויתחרה עם כיוף על המקום ב-11.