ההפתעה של הקיץ: איתמר ניצן חתם במכבי חיפה

play
איתמר ניצן, מכבי חיפה | אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6 04:24

רכש רביעי הקיץ למכבי חיפה: שוער מכבי נתניה בעונה החולפת הצטרף למועדון מהכרמל, וכבר הספיק לערוך אימון ראשון. למרות הצטרפותו, אם ג'וש כהן ישנה את דעתו, הוא יוחתם. גל אלברמן לאחר החתימה: "אישיותו ויכולותיו יתרמו המון להשגת המטרות העונה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שעסקת ניית'ן בקסטר נפלה וכשעתידו של ג'וש כהן באלופה אינו ברור, מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של איתמר ניצן לשנה הקרובה. השוער הישראלי הצטרף למועדון אחרי שהגיע להסכם מול מכבי נתניה על התרת חוזהו, כשהוא צפוי להתחרות עם שריף כיוף על אפודת ההרכב בעונה הקרובה.

במכבי חיפה בנו על כיוף כשוער השני של הקבוצה לצדו של ג'וש כהן, אך כשרועי משפתי עזב, עסקת בקסטר התפוצצה והשוער האמריקאי צפוי לעזוב גם הוא, הירוקים פתחו במשא ומתן מהיר מול היהלומים על השוער שחוגג היום יום הולדת 36. ניצן הוא הרכש הרביעי של האלופה הקיץ אחרי ליאור רפאלוב, מאור קנדיל ואריק שוראנוב.

איתמר ניצן שוער מכבי נתניה
בעונה הקרובה ביחד בירוק. איתמר ניצן ודין דוד | ברני ארדוב

ניצן גדל במחלקת הנוער של מכבי הרצליה, עלה לבוגרים במועדון, הושאל להפועל תל אביב ומשם עבר לעירוני קרית שמונה. במהלך הקדנציה שלו בצפון, הושאל פעמיים, להפועל רמת השרון ומכבי פתח תקוה, וב-2018 הצטרף לבית"ר ירושלים, שם שיחק 4 שנים. בקיץ 2022 חתם לשנתיים במכבי נתניה והיה שותף לזכייה של היהלומים בגביע הטוטו בעונה החולפת. לניצן הופעה אחת במדי נבחרת ישראל בניצחון 1:3 של נבחרת מונטנגרו במשחק ידידות.