התקדמות במגעים בין טיבי לבית"ר ירושלים. מאירוביץ' נחת בישראל

play
. איתן טיבי | מאור אלקסלסי
גיא לוזון וחניכו אוסקר גלוך מדברים אחרי ההפסד של הנבחרת הצעירה מול אנגליה ביורו 03:13

בשל הפערים עם דגני, מחזיקת הגביע מקדמת את המו"מ עם טיבי. החלוץ היהודי ששיחק בילדים של בית"ר בגיל 10, יתחיל להיבחן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הפערים בין בית"ר ירושלים לאיתן טיבי הצטמצמו היום (שני) ובמועדון עושים מאמצים לצרפו. במקביל מתקיימות שיחות עם אוראל דגני, אך הפערים גדולים וייתכן שסגירה של טיבי תגרום לכך שבית"ר תרד מדגני ותצרף בלם זר בנוסף. לקבוצה יש כמה מועמדים זרים, אבל עדיין לא נרשמה התקדמות משמעותית עם אחד מהם.

במועדון מקווים לסגור עד ליציאה למחנה האימונים לפחות עם בלם אחד משמעותי ושחקנים אמרו: "יהיה רע מאוד לצאת למחנה בלי בלמים, אנחנו לא מתכוננים לליגה בסוף אוגוסט אלא לאירופה ומשחק חוץ קשה בסלוניקי בסוף יולי, אם לא יהיה סגל לא נוכל להתמודד לעלות שלב".

מקסים מאירוביץ', חלוץ יהודי
מקסים מאירוביץ' | צילום מסך, .

הקשר חלוץ יהודי-רוסי מקסים מאירוביץ' נחת לפנות בוקר בישראל ויחל בהתרשמות בבית"ר ירושלים. השחקן מגיע באמצעות סוכנו אריאל בוזורגי. מתברר כי מאירוביץ' כבר שהה בישראל בילדותו ושיחק בילדים של בית"ר. בראיון שנתן לפני מספר שנים סיפר כי "בגיל 10 הגעתי עם ההורים לישראל לתקופה של חצי שנה, בתקופה הזאת שיחקתי בבית"ר ירושלים, הבקעתי משהו כמו 20 שערים וגם צירפו אותי לנבחרת של כשרונות, אך לאחר מכן חזרנו לרוסיה והמשכתי את הקריירה שם".

שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה חוגג שער
שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה חוגג שער | דני מרון

דנילו אספריה, שנחת אתמול בישראל, ישוחח עם המאמן יוסי אבוקסיס, כאשר במועדון ינסו לגרום לקשר להישאר לפחות עד לאחר המשחקים באירופה. במועדון מבינים כי אספרייה נפגע מהשיחות שנערכו עימו, הן בנוגע לשכר והן בנוגע לשחרור אפשרי, אך מנגד לא מתכוונים לשחררו ללא תמורה, כאשר התחושה במועדון היא כי הוא זוכה להצעה כספית גבוהה מהאמירויות או מערב הסעודית.