אופציית ירדן שועה אינה בעדיפות ראשונה במכבי תל אביב

play
ירדן שועה | מאור אלקסלסי
מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24 04:01

צירופו של שחקן בית"ר ירושלים יהיה כרוך בסכום גבוה וחילופי שחקנים. בקרית שלום לא פוסלים, אבל כרגע מתמקדים באפשרויות אחרות

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב שוקלים את אופציית ירדן שועה מבית"ר ירושלים, אבל היא לא בעדיפות ראשונה בשלב הזה. אף שזה קורץ לצרף שחקן ישראלי שהיה מהטובים בליגה בעונה שעברה והוכתר למלך הבישולים, מדובר בעסקה מורכבת הכוללת סכומי כסף גבוהים והעברת שחקנים. מכאן שבמכבי תל אביב לא רואים בשועה בשלב הזה כאופציה מובילה ומעדיפים להתרכז במציאת שחקני כנף זרים ושדרוג המעמד של שחקנים כמו יונתן כהן ואילון אלמוג.

ההערכה בקרית שלום היא ששועה יבוא בחשבון, רק אם ייכשלו המגעים לצרף שחקנים זרים בתפקידים דומים. שועה היה המבשל המצטיין של העונה שעברה, אבל את מירב האסיסטים יצר בהתקפות מעבר אליהן יצאה בית"ר ירושלים, בשונה מהמשחק המסודר של מכבי תל אביב. בקרית שלום כאמור לא פוסלים את הרעיון, אך עדיין רחוקים מהחלטה ללכת עליו.

הערב יוצג רובי קין במסיבת עיתונאים בבלומפילד בה ישתתף גם הבעלים מיטש גולדהאר בזום. לצד קין יישב המנכ"ל בן מנספורד שהגיע עימו אתמול יחד לישראל.

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים
ישיגו ניצחון לפני גמר הגביע? שועה | מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב נפרדה בסוף העונה ממאור קנדיל, רארש איליה, דניאל טננבאום, אבי ריקן ואנדרה ז'ראלדש. רועי משפתי הגיע ללא תמורה אחרי שסיים חוזה במכבי חיפה ורוי רביבו, עידו שחר וגיא מזרחי חזרו לסגל אחרי שסיימו תקופות השאלה.