אסטריט סלמאני: "יכול להיות שאצטרף למחנה האימון של הפועל באר שבע"

play
שחקני הפועל באר שבע שי אליאס, אסטריט סלמאני | רויטרס
מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24 04:01

החלוץ השבדי סיפר: "גם אני וגם המועדון מחפשים פתרון, אבל עדיין אין הצעות קונקרטיות". על ה"קרע ברצועה": "הרופא טעה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אסטריט סלמאני אמנם לא נמצא בתכניות של הפועל באר שבע, אבל הוא עדיין שייך אליה. החלוץ השבדי סיים השאלה של חצי עונה במיטיולן הדנית ומחפש קבוצה חדשה, אבל בריאיון בשבדיה סיפר שעדיין לא מצא. הקבוצה מבירת הנגב תמריא מחר (ראשון) למחנה אימון בפולין (ובהמשך תקיים משחק הכנה ביוון) וייתכן שסלמאני יצטרף.

"זה לא סוד שגם אני וגם הפועל באר שבע מחפשים פתרון", אמר החלוץ בן ה-26, "יש לי עוד שנה בחוזה והקבוצה התחילה להתאמן, כך שיכול להיות שאצטרף למחנה האימונים בעוד כמה ימים. אנחנו לא בלחץ, אבל בוחנים כמה אפשרויות כדי להגיע לפתרון".

לפני כמה שבועות דווח בשבדיה שגטבורג מעוניינת בחלוץ. בריאיון הוא התייחס לכך: "זה נכון שהייתה התעניינות בתחילת יוני והיו דיבורים, אבל בינתיים לא מדובר במשהו קונקרטי. הם בעיקר בדקו את המצב שלי. היו עוד שתי קבוצות משבדיה שהתעניינו, אבל גם במקרים האלו זה לא היה קונקרטי. אני פתוח לחזרה לשבדיה, הדבר הכי חשוב עבורי הוא לחזור ליהנות".

אסטריט סלמאני, שחקן הפועל באר שבע
הועדף על פני חמד. סלמאני | דני מרון

סלמאני הוסיף בריאיון: "כמובן שאני צריך לחשוב על המשפחה שלי ולא אקח כל הצעה, אבל אני פתוח להכול. כל עוד יש קבוצה שבונה עליי, אני מעוניין. אני רוצה למצוא את ההנאה בחזרה ולהפגין את היכולת שאני יודע שיש לי. אני מרגיש שהדברים מתחילים לזוז עכשיו, אבל כמו שאמרתי, אין שום דבר על השולחן".

בתחילת אפריל מיטיולן הודיעה שסלמאני גמר את העונה בגלל קרע ברצועה בברך, אבל כמה שבועות לאחר מכן הוא חזר. "לצערי הרופא של מיטיולן טעה", סיפר על ההתפתחויות, "אחרי הפציעה הרגשתי יחסית טוב ועברתי MRI וכמה בדיקות נוספות בשטוקהולם, והרופאים אמרו שאין נזק לרצועה. נפגשתי עם שני רופאים נוספים, אחד באיסטנבול ואחד בישראל, ושניהם אמרו שאני בריא ושאין נזק לברך. חזרתי למיטיולן והרופא שם הבין שהוא טעה. המועדון התנצל בפניי".