לקראת מעבר ענק? לידס מעוניינת בג'ורג'ה יובאנוביץ'

play
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6 07:45

מועדון הפאר שירד לליגת המשנה באנגליה, עוקב תקופה ארוכה אחרי החלוץ הסרבי. מכבי תל אביב שמעוניינת למכור אותו כדי לקדם את דור תורג'מן, תדרוש לפחות סכום כפול מהסכום בו נרכש מצ'וקאריצ'קי - 1.9 מיליון יורו. בינתיים הוא יצטרף לאימונים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לידס יונייטד, מועדון הפאר האנגלי שירד בתום העונה לליגת המשנה, מעוניין לצרף את חלוץ מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'. במועדון עקבו אחר החלוץ הסרבי שגם שיחק במדי הנבחרת בחודש האחרון, אחרי שנגרע מהסגל הלאומי של נבחרתו למונדיאל.

למכבי תל אביב יש אינטרס למכור הקיץ את יובאנוביץ' והמועדון נמצא במגעים זה מספר שבועות עם סוכנים כדי למצוא לו קבוצה. מכבי תל אביב מתכוונת לשדרג בעונה הקרובה את מעמדו של דור תורג'מן, ומכיוון שערן זהבי הוא עדיין החלוץ הבכיר, יהיה עדיף לקבוצה למכור את יובאנוביץ'.

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב
בדרך החוצה? יובאנוביץ' | מאור אלקסלסי

לידס ירדה אומנם ליגה, אבל מדובר במועדון עם תקציב גבוה מאוד ולא מן הנמנע כי הצדדים ימצאו בקרוב את הנוסחה לעסקה. מכבי תל אביב רכשה את יובאנוביץ' מצ'וקאריצ'קי בסכום של 1.9 מיליון יורו. גם למועדון וגם לשחקן יש אינטרס שהוא יעבור הלאה בדמי מכירה לפחות כפולים ממה ששולם עבורו כשהגיע לישראל.

יובאנוביץ' אמור להצטרף היום לאימוני מכבי תל אביב אחרי שזכה למנוחה בשבוע שעבר מכיוון שהיה בפעילות עם נבחרתו, אבל לא מן הנמנע שבימים הקרובים הוא יימכר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי