הראל שלום חתם בהפועל באר שבע, אור דדיה האריך חוזה בשנתיים

המגן השמאלי שעזב את הפועל ירושלים הצטרף לשלוש עונות ומיועד להיות מחליפו של הלדר לופס. שחקן הבית שהאריך חוזה: "המועדון יקר לליבי וטבעי עבורי להמשיך בו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הקיץ הפעיל של הפועל באר שבע נמשך. היום (ראשון) הודיעה סגנית האלופה על החתמתו של הראל שלום, שיהיה המצטרף השביעי לקבוצה העונה אחרי כריסטופר פטרסון, גיא בדש, אופיר מרציאנו, אנטוניו ספר, אלון תורג'מן וזאהי אחמד שנרכש בינואר ויגיע מהפועל עכו.

שלום מיועד להיות המגן השמאלי המחליף של הלדר לופס וימלא את המשבצת שמילא אביב סולומון שעבר לבני סכנין. "אני נרגש לחתום בהפועל באר שבע ומודה לצוות המקצועי על האמון בי", אמר שלום לאחר החתימה. "אצטרף הערב למחנה האימונים יחד עם חבריי החדשים ושם נתכונן בצורה המיטבית לקראת העונה הקרובה. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות שוב להפועל ירושלים, על תקופה מלאה בחוויות".

שלום (25) עזב בקיץ את הפועל ירושלים אחרי 7 שנים, לאחר שחוזהו הסתיים. במהלך השנים הללו המגן עשה איתה את כל הדרך לליגת העל. בעונה שעברה הוא רשם 34 הופעות.

הראל שלום לצד מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור וסוכנו עידן בן אבו
קיץ עמוס בבאר. שלום אחרי החתימה | אתר רשמי, באדיבות הפועל באר שבע

האדומים הודיעו בנוסף כי המגן הימני אור דדיה האריך את חוזהו במועדון לשנתיים נוספות. השחקן שגדל במועדון אמר במעמד החתימה: "המועדון הזה יקר לליבי וטבעי עבורי להמשיך בו עם כל האנשים המדהימים שמלווים אותי. תודה לאלונה ברקת, גיא פרימור, אליניב ברדה וכל הצוות המקצועי".