חשש בהפועל באר שבע: חטואל יחמיץ את כל מוקדמות הקונפרנס ליג

play
חטואל | מאור אלקסלסי
עם מסאי דגו על הקווים: מכבי חיפה ספגה בדקה ה-89 ונכנעה 2:1 לסלביה פראג 01:46

החלוץ שלא הצליח להתגבר על הפציעה שלו יישאר בארץ להמשך טיפולים, כאשר ההערכות הפסימיות מדברות על שלושה חודשי מנוחה. רמזי ספורי הצטרף למחנה האימונים בקראקוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נחתה אמש (ראשון אחר חצות בפולין והבוקר תחל במחנה האימונים שמצפה לה, כמו בקיץ שעבר, בעיר קראקוב. הקבוצה תערוך ארבעה משחקי אימון בפולין וביום חמישי הבא תמריא ליוון לקראת משחק אימון אותו תערוך ביום שישי מול פנאתינייקוס. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא רותם חטואל שלא הצליח להתגבר על הבעיה הרפואית שליוותה אותו בחלק השני של העונה החולפת.

למרות שחטואל עבר ניתוח בשרירי הבטן, הוא סובל מבעיה נוספת באזור קרוב והוא לא יכול להתאמן עם הקבוצה. במועדון הוחלט להשאירו לטיפולים בארץ, כאשר קיים חשש אמיתי שחטואל יחמיץ את כל מוקדמות הקונפרנס ליג במהלך הקיץ. הפסימיים יותר אפילו מדברים על כך שהשחקן יזדקק לשלושה חודשים של מנוחה וטיפולים ויוכל לחזור לשחק רק בחודש אוקטובר.

רותם חטואל, חלוץ הפועל באר שבע
רותם חטואל, חלוץ הפועל באר שבע | קובי אליהו

גם דור מיכה נשאר בארץ אבל מסיבות אחרות. במועדון מקווים כי הוא יסגור בימים הקרובים בקבוצה אחרת, ככל הנראה בית"ר ירושלים, ואז תשלים לו אלונה ברקת את ההפרש בין החוזה שיש לו במועדון לבין זה שיהיה לו בקבוצתו הבאה.

כבר מחר תערוך הפועל באר שבע משחק אימון ראשון מול וולונטרי הרומנית. לקבוצה הצטרף אתמול רמזי ספורי שזכה עד עכשיו למנוחה כשהקבוצה התאמנה בשבוע שעבר, כיוון שהיה בפעילות של הנבחרת. כפי שכבר פורסם כאן חאתם עבד אלחמיד שב מהשאלה להפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי