סעיד בסול מאיים: "אפתח בהליך תביעה נגד אדי גוטליב"

play
הפועל תל אביב מקווה שיהיה כשיר. גוטליב | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7 05:17

הבעלים של מכבי בני ריינה התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103fm וסיפר כי הבלם הודיע שלא יגיע לאימוני הקבוצה בה חתם: "זה לא חוג, אם הוא רוצה מלחמה, אני בטבע שלי אוהב מלחמות, אז אני אלחם. יש הסכם, עכשיו הוא עושה שרירים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב כבר הספיקה להיפרד מאדי גוטליב שחתם עוד במהלך אמצע יוני במכבי בני ריינה, אך היום (שני) הודיע הבלם לקבוצה כי לא יגיע לאימונים עם הכחשת חתימתו במועדון, זאת למרות הוצאת הודעה של הקבוצה על החתמתו.

סעיד בסול, הבעלים של מכבי בני ריינה, התראיין בנושא לתוכנית הספורט של רדיו 103fm ואמר: "יש חוזה חתום בין השחקן לקבוצה. נחתם ב־10 ביוני והתחלנו אימונים שלשום ב־1 ביולי. הוא לא הגיע לאימון. אתמול הוא דיבר איתי, רצה כל מיני דברים, אמרתי לו 'בסדר', והיום הוא הודיע שהוא לא רוצה לבוא. אמרתי לו, 'יש לך חוזה. מבחינתי, זה דבר מחייב'".

בסול הוסיף: "כשמועדון כדורגל חותם עם שחקן או עם מאמן או עם כל אחד אחר, והמועדון לא רוצה את השחקן – הוא לא יכול להגיד לו 'לך הביתה'. הוא בא, יושב, מנסים להסתדר. הוא חושב שהוא לא חתום על הסכם. ככה הוא חושב, למרות שעורך הדין שלי הסביר לו ולעו"ד שלו שזה הסכם לכל דבר, גם מנוסח בצורת הסכם והכול כדין. עכשיו הוא עושה שרירים".

הבעלים של בני ריינה, סעיד בסול
הבעלים של בני ריינה, סעיד בסול | מאור אלקסלסי

הבעלים של בני ריינה הודיע כי יתבע את גוטליב: "אני כבר נתתי הוראה לעורך דין שלי שיפתח נגדו בתביעה ושיוציא מכתב רשמי. זה לא חוג. אני חושב שהדבר הכי טוב לשנינו זה לא לנהל מלחמה, אבל אם הוא רוצה מלחמה, אני בטבע שלי אוהב מלחמות, אז אני אלחם. אין לי בעיה".