הסאגה עומדת להסתיים? "דיא סבע יודע בדיוק מה הוא רוצה"

play
דיא סבע שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7 05:17

בצל הערפל סביבו, סוכנו של השחקן התייחס לעתידו ב-103FM: "לשחקני כדורגל יש קריירה קצרה וכל אחד רוצה את הנוחות שלו". על מנור סולומון שצפוי לחתום בטוטנהאם: "פיני זהבי הכי חזק באנגליה". האזינו

(גודל טקסט)

"דיא סבע ילד גדול, הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה וברגע שתתקבל החלטה, אנחנו נעדכן את מכבי חיפה". הדובר הוא סוכנו של השחקן, גלעד קצב, שעלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של כוכב האלופה, שכידוע יכול לעזוב לאיחוד האמירויות או לטורקיה בחינם עד ה-10 בחודש אוגוסט.

האם לא הגיע הזמן שסבע ישתקע במקום אחד ויהיה השחקן המוביל של מכבי חיפה בעונה הבאה? "לשחקני כדורגל יש קריירה קצרה וכל אחד רוצה את הנוחות שלו ואת מה שהכי טוב בשבילו. אני מקווה שתתקבל החלטה בימים הקרובים. לפני כמה ימים הימרתי ברדיו באחוזים מה הסיכוי שהוא יישאר וקיבלתי בראש מכל הכיוונים. אני חושב שדיא ומכבי חיפה לקחו החלטה מצוינת לשני הצדדים בינואר. איפה הוא ישחק? נצטרך לקבל החלטה בימים הקרובים".

לא ממהר להתחייב להישאר. דיא סבע | דני מרון

קצב התייחס גם למעברו של מנור סולומון, מיוצג נוסף שלו, שצפוי לחתום לחמש שנים בטוטנהאם: "עד שזה לא סגור זה לא סגור. פרסומים זה יפה אך עד שהוא לא עובר בדיקות וחותם, הכל יכול להיות. כולם יודעים שמנור הוא פוטנציאל מאוד גדול ובעונה החולפת הוא הוכיח שהוא מתאים לפרמיירליג. סיום העונה היה קצת פחות טוב בגלל דברים שלא קשורים אלינו, וזה באמת לזכותו של פיני זהבי שהוא הכי חזק באנגליה ושלומי השותף שלי, כי באמת המטרה הייתה להישאר באנגליה. היו הצעות ממקומות אחרים אבל מנור רצה להישאר באנגליה ובלונדון. יש למנור שם מצוין באנגליה, וברור שזה שהוא חופשי עזר לנו. מעבר לזה שהוא שחקן טוב הוא גם ילד מדהים שכולם אוהבים. לשמחתנו פיני בעבודה מדהימה הביא את טוטנהאם".

האם קיים חשש שהוא ייעלם במועדון גדול כמו טוטנהאם: "ברור שיש חשש, אבל אנחנו סומכים עליו ויודעים שהוא יעשה את העבודה בצורה הכי טובה. בעיניי מנור יכול לשחק בכל קבצה בעולם. תהיה לו תחרות אבל אני חושב שהוא מסוגל. ברגע שקבוצה מחתימה אותך לחמש שנים, אז היא רוצה שתתקדם ותצליח, ואולי אפילו למכור אותך בעתיד. אני חושב שמנור יהיה כוכב בכל קבוצה שהוא ישחק בה, אבל כמובן שהוא יצטרך להוכיח. זה קרה לו גם בשחטאר ובפולהאם. הארי קיין לא יישאר? אם הייתי הסוכן שלו היה לי יותר כיף בחיים. לפי דעתי הם ימכרו אותו בסכום גבוה".

האזינו לדברים של קצב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי