זכו לקבלת פנים חמה: ניר ברדע וידין לוגסי חתמו בסבאיל האזרית

play
ניסיון ראשון בחו"ל. ידין לוגסי | אתר רשמי, סבאיל
מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24 04:01

השניים השלימו את מעברם לאזרבייג'ן, כל אחד בחוזה לעונה. עבור הבלם זו קדנציה שנייה בחו"ל, הקשר ישחק לראשונה מעבר לים

(גודל טקסט)

עוד שני ליגיונרים מעבר לים עבור הכדורגל הישראלי: ניר ברדע, בלם מכבי בני ריינה בעונה החולפת, והקשר ידין לוגסי ששיחק בעירוני קרית שמונה, חתמו והוצגו כשחקני סבאיל מאזרבייג'ן.

השניים, שהגיעו יחד עם הסוכן אדם קידן, זכו לקבלת פנים חמה מאנשי הקבוצה האזרית ולאחר שעברו את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, חתמו על חוזים לעונה הקרובה והוצגו רשמית.

ניר ברדע, ידין לוגסי חותמים בסבאיל האזרית
ניסיון ראשון בחו"ל. ידין לוגסי | אתר רשמי, סבאיל

ברדע בן ה-27 זו תהיה קדנציה שנייה מחוץ לישראל, אחרי שעזב את מ.ס. אשדוד לטובת הונבד בקיץ 2021 ורשם במדיה שש הופעות בליגה ההונגרית. בעונה האחרונה כאמור סייע לבני ריינה לשרוד בליגת העל עם 26 משחקים, מתוכם 21 בהרכב.

לוגסי בן ה-24 כבש שני שערים ב-30 הופעות, אבל לא הצליח להישאר עם קרית שמונה בליגת העל וכעת עוזב אותה לראשונה (פרט לחצי עונת השאלה בהפועל עכו מהלאומית).

סבאיל, שהוקמה רק לפני שבע שנים ומיד הצטרפה לליגה הבכירה, סיימה בעונה האחרונה במקום התשיעי (הלפני אחרון) ושרדה בקושי. הישג השיא שלה היה המקום השלישי ב-2018/19.

בכך מתרחבת המושבה הישראלית באזרבייג'אן. קני סייף ועטאא ג'אבר משחקים בנפטצ'י באקו, פיראס אבו עקל נשאר בגבאלה ואליו אמורים להצטרף כעת גם אוסמה חלאיילה וגלעד אברמוב שהמריאו כדי לחתום.