מענק חתימה וחוזה ארוך טווח: ההצעה הצפויה של מכבי חיפה לדיא סבע

play
שחקן מכבי חיפה, דיא סבע | לירון מולדובן
עם יכולת נהדרת של עומרי גלזר: 1:2 דרמטי לכוכב האדום וברק בכר על זניט 02:00

הבעלים יעקב שחר שוחח עם השחקן במחנה האימון ובמועדון יגישו הצעה שכוללת מענק חתימה, כאשר במשפחתו מאמינים שהשדרוג ישכנע אותו להישאר. ללא קשר לעסקה הזו, האלופה תנסה לצרף את הישאם לאיוס

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה עוסקים לא מעט בסאגת דיא סבע, כאשר ההצהרה של נשיא אנקרגוצ'ו הטורקית לפיה סוכמו הפרטים עם השחקן, אף הגבירו את הדיבורים סביבו. סבע עצמו שומר על שתיקה פומבית, אך שוחח עם יעקב שחר במחנה האימונים באוסטריה לפני שהבעלים עשה את דרכו חזרה לארץ. סבע רצה מאוד לשחק באמירויות, אך ההצעה המשמעותית כעת היא מטורקיה, מה שגורם לו באמת להתלבט.

במכבי חיפה רוצים לנצל את ההתלבטות הזו וצפויים להציג בפני סבע הצעה רשמית שתכלול חוזה ארוך טווח בשכר גבוה שיציב אותו כבכיר המשתכרים ביחד עם צ'ארון שרי, כאשר בנוסף יקבל השחקן מענק חתימה.

דיא סבע, שחקן מכבי חיפה
חזר לאימונים. דיא סבע | אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

סבע כידוע מחזיק בסעיף שחרור חינמי לטורקיה והאמירויות עד חודש אוגוסט, אך בחיפה מקווים לסיים את הסאגה עוד לפני. כידוע, במועדון סימנו את הישאם לאיוס כמחליף של סבע אם ההצעה לא תגרום לו לחתום והוא יעזוב, אלא שגורמים המעורים בפרטים טענו שגם אם סבע יישאר, בקבוצה יבחנו את האפשרות לצרף את קשרה של הפועל תל אביב והנבחרת הצעירה.

כתב i24 אדהם חביבאללה אמר בשיחה עם משפחת סבע: "השדרוג שדיא קיבל מחיפה גורם לו כרגע להישאר בחיפה".