בשל סיבות בטחוניות: המשחק בין מכבי ת"א לבורנמות' ייערך ללא קהל

play
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7 05:56

קבוצת הפרמיירליג הודיעה כי בשל נסיבות לא צפויות, כניסת קהל לא תתאפשר למשחק ההכנה מול הצהובים במחנה בספרד: "שותפים לתסכול של האוהדים" (ראשון, 19:00, ספורט4)

(גודל טקסט)

"בשל סיבות בטחוניות שלא היו צפויות מראש, המשחק נגד מכבי תל אביב ייערך ללא קהל", כך הודיעה בורנמות' חמישה לפני המפגש מול הצהובים במחנה האימונים במארבייה שבספרד. קבוצת הפרמיירליג, שקיוותה למשוך אוהדים למשחקי האימון שלה, כולל כמובן מול מכבי תל אביב בראשון הקרוב (19:00 ספורט4), הצהירה כי לאור השינוי בתכניות היא תערוך אימון פתוח בשישי הקרוב. למשחקה מול היברניאן הסקוטית במחנה במרבייה ביום חמישי הקרוב מכירת הכרטיסים נמשכת כסדרה.

לאחר מכן, הדובדבנים מהליגה הבכירה באנגליה פרסמו הודעת התנצלות בפני האוהדים שתכננו להגיע לספרד כדי לצפות במשחק מול קבוצתו של רובי קין: "אנחנו שותפים לתחושת התסכול של האוהדים ומאוכזבים באותה מידה שאוהדינו לא יוכלו לצפות בנו בראשון. אנחנו מבינים את ההתחייבות של רבים מכם ומתנצלים על אי הנוחות שנגרמה".

מרכוס טברנייר בורנמות'
שוויון מדהים. טברנייר | רויטרס

עוד במכבי תל אביב

"ממתין למעבר": דניאל פרץ ממשיך לעורר עניין בבונדסליגה
מגן צ'וקאריצ'קי: "יובאנוביץ' המליץ לי לעבור למכבי תל אביב"
מושלם עם סימני שאלה: הסוגיות שמטרידות את מכבי תל אביב

כזכור, גם לקראת משחק הידידות הראשון של הצהובים מול אורלנדו פיירטס בחמישי הקרוב (19:00, ספורט2) במחנה בספרד, התקבלו פניות מארגון ה-BDS כדי להחרים את המשחק מול היריבה הישראלית, אך הדרום אפריקאים הודיעו כי לא ייענו לכך ויופיעו למשחק כמתוכנן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי