התפנית בשיחות והלקח מהעונה שעברה: מאחורי הישארות טיבי בבאר שבע

play
איתן טיבי | אריאל שלום
מסירה חלודה: פאון הכריע, הפועל ב"ש ניצחה 0:1 את גורניק לנצ'נה בהכנה 00:55

בקבוצה היו משוכנעים שהבלם יחתום בקבוצה אחרת כי חיפש תפקיד מרכזי, והופתעו כשהתרצה. אחרי שחתם ויצטרף למחנה האימונים, האדומים מרוצים מהקאדר הארוך של ברדה: "למדנו שצריך שחקנים טובים שימלאו החסר כשיש פצועים ומורחקים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מרוצים מההחתמה של איתן טיבי ורואים בה מהלך טבעי לחלוטין. בקבוצה משוכנעים שהם זקוקים לארבעה בלמים טובים לקראת העונה הקרובה.

גורם במועדון אמר אמש (שני) אחרי שהקבוצה הודיעה על החוזה החדש לטיבי: "בעונה שעברה היינו זקוקים גם לבלם חמישי ואפילו שישי כדי לסיים את העונה. לכן זה מאוד טבעי שיהיו לנו ארבעה בלמים טובים. שחררנו את אור בלוריאן להפועל תל אביב ולעונה הקרובה יש לנו את מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד ואיתן טיבי, מה עוד שחאתם ואיאד יכולים לשחק בתפקידים נוספים. אנחנו לקראת עונה ארוכה בתקווה שנגיע גם לשלב הבתים בקונפרנס ליג כמו בעונה שעברה, וראינו כמה בעונה כזו ארוכה ומתישה צריכים שחקנים טובים כדי שימלאו את החסר כשיש פציעות ומורחקים ותקופות ממושכות של שחקנים שלא זמינים".

איתן טיבי, שחקן הפועל באר שבע
המתין, חיכה, והתרצה. טיבי | אריאל שלום

בקבוצה ניהלו עם טיבי מגעים במשך זמן מה והיו בטוחים שיחתום בקבוצה אחרת מאחר שרצה להמשיך כבלם ראשון, אבל בסופו של דבר העניינים הגיעו לכדי הסכמה והוא יטוס היום למחנה בפולין וגם יספיק להיות עם הקבוצה ביוון בסוף השבוע במשחק נגד פנאתינייקוס.

יש לציין כי לקבוצה יש עדיין מקום לזר שישי, אבל אליניב ברדה מעדיף להמתין ולבחור את העמדה בה הוא רוצה להתחזק לפי מה שיראה במשחקי האימון במחנה.