בהפועל ת"א מעריכים שכ-9,000 אוהדים יגיעו למשחק נגד לגאנס

play
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון
מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7 11:40

האדומים יארחו משחק חגיגי בעוד יומיים, לציון 100 שנה להקמת המועדון. דגלאס דה סילבה ישותף וישחק עם הספרה 3

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תחגוג ביום שבת באופן רשמי 100 שנים להיווסדה. אלפי כדורגלנים, מאמנים, אנשי מקצוע ואנשי הנהלה שהיו חלק בלתי נפרד מהמועדון הזה לאורך השנים יכולים להתחבר לאירוע הזה וגם אם נבצר מהם להגיע, רבים שלחו ברכות והודעות תמיכה.

מקצועית הפועל תל אביב נמצאת בשנים רעות, אך עדיין, מדובר במועדון שזכה ב-13 אליפויות, 16 גביעי מדינה, פעם אחת בגביע אסיה, העפיל פעם אחת לשלב הבתים של ליגת האלופות וכמו כן לרבע גמר גביע אופ"א באותו מסע קסום בתחילת שנות האלפיים.

היריבה של הפועל תל אביב במשחק הראווה שיתקיים במוצ"ש תהיה לגאנס, קבוצה מהליגה השנייה בספרד. במהלך המחצית עתיד להתקיים טקס מרגש לאגדות המועדון, שיעלו בזה אחר זה ויזכו לכבוד שמגיע להם. הקריטריון שנבחר ע"י האדומים להשתתפות בטקס הוא לפחות 100 הופעות במדים של הפועל.

שי אבוטבול, עומר דמארי, גדעון טיש, שלום תקווה, שביט אלימלך, גאבור הולמאי, אישטוואן פישונט, יוסי מדר, עומרי קנדה, אריה בז'רנו, וואליד באדיר, אביחי ידין ועוד רבים וטובים יעלו בזה אחר לבמה ויזכו לתשואות מהקהל.

דגלאס דה סילבה שחקן הפועל תל אביב
חוזר לבלומפילד. דה סילבה | ברני ארדוב

במועדון הייתה קצת אכזבה מקצב מכירת הכרטיסים למשחק, כשבימים האחרונים נראה שיש התעוררות מסוימת ולמעלה מ-6,000 אדומים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון, כאשר הצפי הוא ל-9,000 אוהדים שיבואו לפתוח עונה עם המועדון.

גולת הכותרת של החגיגות, היא הגעתו של שחקן העבר האגדי, דגלאס דה סילבה, שגם יפתח בהרכב ויטול חלק במשחק, עם הספרה 3 על הגב כבקשתו, בפעם האחרונה בהחלט במדים האדומים.