מאדום לצהוב: אדי גוטליב חתם בבית"ר ירושלים

play
מתרגל לצבע החדש. אדי גוטליב | אתר רשמי, בית"ר ירושלים
תקציר: בית"ר ירושלים – אפואל ניקוסיה 1:2 01:50

הבלם ששוחרר מהפועל תל אביב חתם לשנה עם אופציה לעונה נוספת במחזיקת הגביע, אחרי פיצוץ מעברו לבני ריינה: "מגיע למועדון גדול שחזר בשיא העוצמה, שמח שאחווה את טדי מהצד של הקבוצה המארחת". עומר קורסיה חתם לשנתיים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לרשימת השחקנים שעברו לאורך השנים מהפועל תל אביב לבית"ר ירושלים הצטרף הערב (שני) שם נוסף – אדי גוטליב. מחזיקת הגביע הודיעה על צירופו של הבלם בן ה-30 בחוזה לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת. כזכור, הבלם ששוחרר מהפועל תל אביב כבר הייתה בדרך לבני ריינה, אך הבלם פוצץ ואופציית הקבוצה מהבירה עלתה מחדש על השולחן אחרי שלפני מספר שבועות התנהל משא ומתן בין הצדדים.

"הגיע הזמן להגיע למקום חדש בקריירה שלי, ואני שמח מאוד שבית"ר ירושלים היא היעד שלי", אמר גוטליב, "אני מגיע למועדון גדול, שחזר בשיא העוצמה כבר בשנה שעברה וכעת עומד מול אתגרים גדולים בליגה, בגביע וגם באירופה. אני מצטרף לאימונים מתוך תקווה להשתלב כמה שיותר מהר ושמח שאחווה את טדי כעת מהצד של הקבוצה המארחת. אחבור להרבה שחקנים שאני מכיר ושיחקתי איתם, ואני מקווה שנעשה עונה נהדרת ביחד".

גוטליב באמצעות עורך דינו חתם על סעיף בו כל האחריות במקרה שבני ריינה תתבע את בית"ר והשחקן, היא עליו. בריינה טוענים כי השחקן חתם לשנתיים, נציגי השחקן טוענים כי מדובר במזכר הבנות לא מחייב.

אדי גוטליב, בית"ר ירושלים
מתרגל לצבע החדש. אדי גוטליב | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

עוד כדורגל ישראלי

המגן קויה מבאה יחמיץ את מחנה האימונים של הפועל חדרה בבולגריה
במשרד הפנים דורשים מהשר: "לא לאשר בשלב זה את אזרוח סבוריט"
לא קיבלו ויזה: ואקה ואוסמן לא יצאו עם בני ריינה לפולין

כמו כן, בית"ר הודיעה גם על החתמתו של עומר קורסיה, המגן/בלם בן ה-20 ששיחק בעונה החולפת בפראלימני הקפריסאית ולאחרונה היה עם הקבוצה במחנה האימונים בבולגריה. קורסיה גדל במחלת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק בעבר בהפועל פתח תקוה.

קורסיה אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון ענק כמו בית"ר ירושלים. עבדתי קשה מאוד מתחילת הקיץ וידעתי שהמטרה הראשית שלי היא להיות חלק מהסגל של בית"ר, ולהקפיץ את הקריירה שלי קדימה".

"ראיתי את העוצמות של המועדון הזה בקיץ האחרון ובכלל, ואני מחכה להיות חלק מהחוויה הנהדרת הזאת שנקראת בית"ר ירושלים. יש לנו עונה מאתגרת וחשובה לפנינו, עם משחקים באירופה, בליגה ובגביע, ואני אתן את כולי על מנת שאוכל לתרום ולהיות משמעותי בה".

עומר קורסיה שחקן בית"ר ירושלים עם סוכנו אדם קידן
לא רק גוטליב. עומר קורסיה עם סוכנו אדם קידן | יח"צ – חד פעמי, .

ההעדפה של בית"ר הייתה להחזיר את אורי דהן שהושאל אליה ממכבי חיפה בעונה הקודמת, אבל הירושלמים לא מוכנים להמתין יותר שהירוקים ישחררו אותו. בנוסף לגוטליב, במועדון מתכוונים לצרף עוד בלם זר, אם כי במקרה שדהן ישוחרר לפני שיימצא חיזוק מחו"ל, לא מן הנמנע ששלישיית הבלמים תהיה אוראל דגני, גוטליב ודהן.

כזכור, בריינה טוענים שהשחקן חתם איתם על חוזה לשנתיים לפני שבחר לא לשחק בקבוצה של שרון מימר בסופו של דבר, ולכן הוציאו מכתב תביעה נגדו עם דרישה לפיצוי עבור הפרת חוזה. גוטליב, מצדו, טוען שהוא שחקן חופשי למרות שריינה הציגה אותו רשמית כשחקנה החדש בחודש שעבר.

גוטליב וקורסיה הם שחקני הרכש השישי והשביעי שמצטרפים לבית"ר הקיץץ אחרי טימוטי מוזי, גידי קאניוק, יובל אשכנזי, דור מיכה ובן ביטון. הוא יצטרף לאימונים כבר מחר. בית"ר תחל את העונה באופן רשמי בשבת נגד מכבי חיפה במשחרק אלוף האלופים, ובחמישי הבא תפגוש את פאוק סלוניקי במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג.