"המפתח לקפיצה – להפוך את המאזנים מול מכבי ת"א ומכבי חיפה"

play
חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע לפני דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה | דני מרון
החתמת סבע, השוער הראשון ואי ההצלחה להחתים קשר: מסאי דגו מדבר 03:05

הפועל באר שבע נערכת למשחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב בעוד יומיים, כאשר אצטדיון טרנר צפוי להיות כמעט מלא. בקבוצה זוכרים את שלושת ההפסדים לצהובים אשתקד: "צריך להפוך את הקערה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תכונה רבה בהפועל באר שבע לקראת משחק גביע הטוטו מחרתיים מול מכבי תל אביב. נכון להבוקר למעלה מ-5,000 אוהדי הקבוצה כבר רכשו כרטיסים למשחק וכל הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב נמכרו, כך ש-7,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בטרנר וההערכה היא שהאיצטדיון עשוי להתמלא כמעט במלואו.

גיא בדש חוגג יחד עם מיגל ויטור הפועל באר שבע
גיא בדש חוגג יחד עם מיגל ויטור הפועל באר שבע | אתר רשמי, הפועל באר שבע

אתמול בערב קיימה הקבוצה אימון פתוח ומיד בתחילתו פרצו קרוב ל-2,500 אוהדים פנימה לכר הדשא. "יש הרגשה מאוד טובה הקיץ הזה", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "התחושה היא שיש קבוצה טובה וחזקה שקיבלה שדרוגים בעמדות מסויימות. שמרנו על שחקני המפתח שלנו ויש אופטימיות רבה שאנחנו לקראת עונה טובה".

שלושת המשחקים האחרונים בעונה שעברה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב הסתיימו בניצחונות של הצהובים, כולל האחרון בפלייאוף בבלומפילד בו הפגינה מכבי תל אביב עליונות ניכרת, גם בשל הסגל הפצוע שהיה לאליניב ברדה. "צריך להפוך את הקערה במפגשים מולם", אמר הבוקר אחד השחקנים. "המפתח לקפיצת מדרגה בעונה הבאה, הוא לשפר את המאזנים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב".

אגב, הפועל באר שבע הודיעה היום כי המשחק הראשון שלה במוקדמות הקונפרנס ליג ייערך ביום חמישי הבא (27 ביולי) בשעה 21:00. "לאור העובדה שהמשחק הראשון במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג משוחק ביום חמישי, 27.7 בו מציינים את צום תשעה באב, המועדון פנה לאופ"א בעזרתו של יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ כדי לדחות את שעת המשחק. לאחר קבלת אישור מאופ"א וכן משתי היריבות האפשריות, נקבע כי המשחק יחל בשעה 21:00", נמסר מהמועדון.