בזיע סיכם בבני ריינה וממתין לשחרור מאום אל פאחם, עאבד כבש בהכנה

הקשר חתם לפני כחודש בקבוצה מהלאומית, אבל מקווה לקבל שחרור ולשחק בליגת העל. שער יפה לעאבד ב-0:1 על קרמיוטיסה

(גודל טקסט)

מכבי בני ריינה שנמצאת במחנה אימון בפולין, ממשיכה להתחזק וסיכמה עם הקשר ההתקפי נואף בזיע לעונה אחת. בזיע חתם לפני כחודש בהפועל אום אל פאחם מהלאומית והחתמתו בריינה מותנית בכך שישיג שחרור. את העונה הקודמת הוא התחיל במכבי אחי נצרת מהלאומית ואחרי שכבש במדיה ארבעה שערי ליגה ועוד ארבעה בגביע, עבר להפועל ירושלים ושותף בליגת העל בעיקר כמחליף (שבעה משחקים, רק אחד מהם בהרכב).

בני ריינה ערכה הערב ניסוי כלים ראשון במסגרת מחנה האימון בפולין, כשניצחה 0:1 את קרמיוטיסה מהליגה הראשונה בקפריסין. אחמד עאבד סובב אל הרשת והכריע את המשחק. הבלם הסרבי נמניה ליוביסבלייביץ', שחתם בקבוצה והגיע אמש למחנה, שותף כמחליף והציג יכולת טובה במחצית השנייה לפי אנשי הקבוצה, ואילו הנבחן היהודי-מקסיקני ג'ונתן לוין פתח בהרכב. מי שלא שיחק הוא מרואן קבהא, שפצוע ברגלו וממשיך להתאמן לבדו. מהמשחק נעדרו כמובן גם שני הזרים הנרי ואקה ומוחמד אוסמן, שלא הצטרפו למחנה האימון בגלל שלא קיבלו אשרת כניסה לפולין.

ההרכב שפתח: גד עמוס, נאעל חוטבא, סמביניה, טארק בושנאק, עבדאללה ג'אבר, אשרף רבאח, רועי שוקרני, ג'ונתן לוין, אחמד עאבד, לואי חלף, מארק קוסטה.

שער הניצחון של אחמד עאבד

עוד בליגת העל

הירושה של חוגג לבית"ר: הערכה שתרוויח כ-14 מיליון שקל ממכירת גרסיה
ווצ'נוביץ' יצטרף למחנה של אשדוד. שביט מזל המריא בלי חוזה
מכבי חיפה עדיין בתמונה? אנקרגוצ'ו מתעקשת: "דיאק לא סגר באף קבוצה"

בתוך כך, הערב שוב התייחס הבעלים סעיד בסול לסאגת אדי גוטליב, יממה אחרי שהבלם חתם בבית"ר ירושלים, כאשר אמר ב-103FM: "כמו ששחקן שמחתימים על הסכם מפגין פתאום יכולת פחות טובה או לא מתאקלם בקבוצה ואתה לא רוצה אותו בקבוצה ומפצה אותו בכסף, אותו דבר מגיע לקבוצות כששחקנים חושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים. כנראה הגיע הזמן לפצות את הקבוצות הללו בכסף. יש הסכם חתום לכל דבר, שיש בו את התנאים. מי שלא רוצה להיות אצלנו מהרצון שלו, לא צריך".