עוזבת את גרמניה בלי ניצחון: הפועל ת"א הובסה 3:0 בידי סט. פאולי

play
שחקן הפועל תל אביב עומר סניור | אתר רשמי, הפועל תל אביב
לא כוחות: הפועל ת"א הובסה 3:0 בידי סט. פאולי בגרמניה 01:51

ה"אחות" מהבונדסליגה השנייה הביסה את האדומים במשחק הידידות השני שלהם במחנה האימונים. הארטל, סליאקיס וסמית כבשו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה היום (שבת) את משחק ההכנה השני והאחרון שלה במחנה האימונים בגרמניה, בו הובסה 3:0 בהמבורג על ידי סט. פאולי. היה זה המפגש הראשון אי פעם בין שני המועדונים, כאשר בין מחנות האוהדים קיימת מערכת יחסים ארוכת שנים.

מרסל האלטר (41), מאנוליס סליאקיס (54) ואריק סמית (83) כבשו לקבוצה מהבונדסליגה השנייה, שהפגינה עליונות מוחלטת וטבעית למדי על פני החבורה של מייקל ולקאניס. אם כן, הפועל תל אביב נשארת עם ניצחון בודד בקדם העונה – ה-0:1 על לגאנס במסגרת חגיגת 100 שנים להיווסדו של המועדון. במשחק הקודם בגרמניה סיימו האדומים ב-0:0 מול בראונשוויג.

מי שלא נכח במשחק הוא הישאם לאיוס, שלאחר שיחה עם הצוות המקצועי נשאר במלון ולא יצא עם הקבוצה לאצטדיון. הקשר התלונן על עומס בשרירים, אולם נראה כי לגישה שלו ולרצון לעבור לטורקיה יש חלק בכך. גם חוסה רודריגס לא שיחק בגלל רגישות בשריר ועומרי אלטמן שעדיין לא כשיר המשיך להיעדר.

הרכב הפועל תל אביב: אמיליוס זובאס, אלון אזוגי (אור ישראלוב, 71), טל ארצ'ל, אור בלוריאן, אביב סלם, דן איינבינדר (ארי כהן, 71), אל ים קנצפולסקי (דוד קלטינס, 86), נועם בונה (שגיא גניס, 62), רן בנימין, עומר סניור (יהב גורפינקל, 62), קייס גאנם (דניאל צדיק, 86).

שחקני הפועל תל אביב ליד שחקני סט. פאולי
האווירה בגרמניה היא לגמרי לא של משחק הכנה | אתר רשמי, הפועל תל אביב

מהלך המשחק

דקה 20: כפי שנכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של סט. פאולי, הדבר היחיד שבער ב-20 הדקות הראשונות הייתה אבוקה שהדליקו אוהדי הפועל תל אביב.

דקה 29: מטקאלף השתלט על כדור במרכז השדה, התקדם וניסה בעיטה ברגל שמאל, אבל נחסם.

דקה 34: הצלה כפולה נהדרת של זובאס. תחילה הוא עצר את הנגיחה של סאד, ולאחר מכן אירוויין ניסה גם הוא עם הראש, אך הליטאי היה במקום.

שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס
החזיק כמעט עד ההפסקה, אבל נכנע בסופו של דבר. זובאס | אתר רשמי, הפועל תל אביב

דקה 41: גול, 0:1 לסט. פאולי. גאנם איבד כדור באמצע המגרש, הארטל דהר קדימה ועבר את קנצפולסקי שגלש לעברו, לפני שבעט מקצה הרחבה והכניע את זובאס כדי לשבור את השוויון.

דקה 54: גול, 0:2 לסט. פאולי. קרן הוגבהה לעברו של סליקאס שבעט מהאווירה ונחסם, אך השתלט על הריבאונד ושלח אותו פנימה מתוך הרחבה.

דקה 83: גול, 0.3 לסט. פאולי. סמית' שלח כדור חופשי מדויק לרשת ולא השאיר סיכוי לזובאס.