מכבי חיפה צפויה לאבד שתי נקודות בשל התפרעות אוהדים מול בית"ר

play
האבוקות שנזרקו לכר הדשא באלוף האלופים | מאור אלקסלסי
דין דוד השלים מהפך ובישל, שרי עם שער ענק: מכבי חיפה זכתה באלוף האלופים 06:06

הירוקים יעמדו לדין על השלכת אבוקות והתפרצות של אוהד למגרש באלוף האלופים, והעונש על תנאי שניתן לפני חודש ככל הנראה יופעל. "הוצאנו מעל מיליון שקל על אבטחה במשחק אחד, מה עוד ניתן לעשות חוץ מלאתר את האוהדים ולהרחיקם לצמיתות?", תהו במועדון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הודיע הבוקר (שני) כי מכבי חיפה תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בשעה 16:00, בגין התפרעות האוהדים בנסיבות מחמירות והתפרצות לשדה המשחק. נגד הירוקים עומד עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות, שצפוי להיות מופעל בעקבות אירועי משחק אלוף האלופים נגד בית"ר ירושלים בשבת האחרונה.

בדקה ה-19 הודלקו אבוקות ביציע הצפוני המאוכלס על ידי האולטראס של האלופה, כשחלקן הושלכו אל כר הדשא וגרמו לעיכוב המשחק במשך שלוש דקות. בדקה ה-94, לאחר שענאן חלאילי כבש את השער השלישי של מכבי חיפה, אוהד מאותו יציע התפרץ למגרש והוצא על ידי כוחות האבטחה.

אבוקות שנזרקו על הדשא מכיוון אוהדי מכבי חיפה
האבוקות שנזרקו לכר הדשא באלוף האלופים | מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

ביקורת וחיזוק: אליניב ברדה עובד על המעבר מהתבוסה לאירופה
עתיד ניקולאסקו ישפיע על תקציב הרכש של בית"ר ירושלים
בשלב זה, לאיוס לא מעוניין לדון בחוזה חדש בהפועל תל אביב

ב-28 ביוני גזר בית הדין על המועדון עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי למשך שנה בכל מקרה של הרשעה בעבירה של התפרעות אוהדים תוך שימוש באמצעים פירוטכניים, בגלל הדלקת אבוקות וקריאות גזעניות לעבר שחקן מכבי תל אביב פארפה גיאגון במפגש בין הקבוצות ב-8 במאי. על כן, נראה שמכבי חיפה לא תצליח להתחמק מהורדת נקודות ביום רביעי הקרוב.

גורם במועדון הגיב להעמדה לדין: "מכבי חיפה משקיעה מדי שנה סכומים עצומים על אבטחה, יותר מכל מועדון בישראל. במשחק אחד מול מכבי תל אביב בעונה שעברה במסגרת הפלייאוף הסתכמו הוצאות האבטחה למשחק במעל מיליון שקל, לאבטחה בלבד! אנו נאתר את האוהדים, נרחיקם לצמיתות ונתבע אותם, מה עוד ניתן לעשות?".