אלמוג כהן לטוומאסי: "גאים בדרך שעשינו ובמה שהשגנו איתך"

play
פטריק טוומאסי, מכבי נתניה | ברני ארדוב
עם מחצית שנייה נהדרת: מכבי נתניה גברה 1:3 על הפועל חדרה בגביע הטוטו 02:50

במכבי נתניה נפרדו מהגנאי שעבר לפאפוס, קוז'וך: "תרמת המון למועדון". השחקן הודה בפוסט: "אקח איתי זיכרונות נהדרים"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

פטריק טוומאסי עזב אתמול (שני) באופן רשמי את מכבי נתניה אחרי עונה וחצי וחתם בפאפוס הקפריסאית. הגנאי החזיק בחוזה גם לעונה הקרובה בנתניה, אך היהלומים החליטו למכור אותו במסגרת עסקה שתכניס להם 550 אלף יורו ו-30% ממכירה עתידית.

בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם, נפרד טוומאסי מהיהלומים: "לפני שאני יוצא לדרך חדשה, אני חייב תודה ענקית למכבי נתניה. תודה לאוהדים על התמיכה ועל הביקורת, תודה לחבריי לקבוצה, לצוות, למאמנים, כל מי שהיה איתי בשנה וחצי האחרונות שמהן אקח איתי זיכרונות נהדרים וניצחונות מדהימים".

"אני אסיר תודה על החוויות ועל מה שלמדתי מכל אחד מכם", המשיך טוומאסי, "מאחל לקבוצה הצלחה בעתיד, לאף אחד לא מגיע יותר מכם".

פטריק טוומאסי מכבי נתניה
פטריק טוומאסי מכבי נתניה | ברני ארדוב

באימון שנערך אמש, נפרדו אנשי הצוות המקצועי והשחקנים מטוומאסי ואיחלו לו בהצלחה בקבוצתו החדשה בקפריסין.

"אנחנו גאים מאוד בדרך שעשינו ובכל מה שהשגנו איתך יחד בשנה וחצי האחרונות", אמר המנהל המקצועי אלמוג כהן. "הבאת איכויות מדהימות ואנחנו מאוד מעריכים ומכבדים אותך, כאדם וכשחקן, תודה רבה על הכל".

המאמן רן קוז'וך נפרד גם הוא מהקשר הגנאי והוסיף: "תרמת המון למועדון הזה, באיכויות שלך ועם האישיות שלך. אני באופן אישי אתגעגע אליך מאוד ואני מאחל לך המון הצלחה בתחנה הבאה שלך".

היהלומים כבר הודיעו על מחליפו של טוומאסי, ראצ'יד צ'ירינו בן ה-22 הקוסטה ריקני, שהגיע מסן קרלוס ממולדתו וחתם לשלוש שנים במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי