"איתמר ניצן ידע שזה מה שיקרה, הרי זה לא מסלול הקריירה הטבעי שלו"

play
מקבל גיבוי. איתמר ניצן באימון המסכם | מאור אלקסלסי
פיירו ודוד רשמו החמצות קריטיות, מכבי חיפה נכנעה 1:0 לשריף טירספול 02:36

לקראת המשחק בין מכבי חיפה לשריף טירספול (החל מ-19:30, ספורט1), הפרשן אורי אוזן דיבר על השוער בתוכנית הספורט של 103FM: "הקהל יודע שלא יעזור אם יהיה רחש כשהכדור באזור שלו". האזינו לדברים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אורי אוזן, פרשן ספורט1, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את הסיכויים של מכבי חיפה לעבור הערב (רביעי) את שריף טירספול (החל מ-19:30, שידור ישיר בספורט1) בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. אחרי ההפסד 1:0 במשחק הראשון במולדובה, הירוקים יהיו חייבים לנצח לפחות בהפרש של שער אחד, ומי שתמתין למנצחת בשלב הבא היא סלובן ברטיסלבה הסלובקית שהעפילה אתמול אחרי 2:3 קשה על זרינסקי מוסטאר בסיכום שני המשחקים.

האזינו לדברים

אוזן נשאל על איתמר ניצן, שחוטף לא מעט ביקורות וכבר סומן על ידי חלק מהאוהדים הירוקים והפרשנים השונים: "לא נראה לי שרועדות לו הידיים, אני חושב שהוא בחור אינטיליגנט והוא ידע שזה מה שיקרה, הרי ההגעה שלו למכבי חיפה היא לא מסלול טבעי בקריירה, היא קרתה במקרה בגלל ששוער הבריז והוא היה במקום הנכון בזמן הנכון. אני חושב שיש לניצן אופי חזק, הוא גם יקבל תמיכה בתחילת המשחק כי הקהל יודע שזה לא יעזור אם יהיה רחש כשהכדור יהיה באזור שלו. בסך הכל שוער טוב שבמרכאות נקלע לסיטואציה. אני חושב שהוא לא נופל מהרבה שוערים בליגה, זה מה שהיה למכבי חיפה להביא והוא לא היה אשם בשער בטירספול בשום פנים ואופן".

על כך שיש אווירה שמכבי חיפה צריכה לעשות את זה ולעבור בקלות: "זו תוצאה שניתנת למעבר, אבל היא לא לא תוצאה פשוטה. מכבי חיפה תשחק אחרת, עם רביעיית הגנה, מה שבדיעבד היא הייתה אולי צריכה לעשות גם במשחק הראשון. אני מעריך שעם האווירה הביתית והאיכויות שלה, היא תעבור את שריף. הם מוכנים גם לפנדלים, אין בעיה, רק לעבור. הסיבוב הזה הוא מאוד חשוב, הוא מוריד הרבה לחץ – מעבר שלו מבטיח שלב בתים אירופי וההגרלה בסיבוב הבא היא לא רעה ועבירה".

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

האם הקהל לא ילחיץ את השחקנים אם חיפה לא תצליח להבקיע שער מהיר: "אנחנו רואים את הקהל של מכבי חיפה, קורה משהו טוב בכדורגל הישראלי בהיבט הזה, גם ביום חמישי טדי צפוי להיות מלא ב-30,000. זה לא מקרי שבעונה שעברה מכבי חיפה רשמה את מאזן הבית הטוב ביותר מאז שהוקמה ליגת העל. היא חזרה גם מפיגור הרבה פעמים, וזה גם בזכות הקהל".

על היריבה שריף: "יש להם מאמן מאוד שמרן, הוא משחק עם שלושה בלמים ולא יוצא כמעט קדימה. הוא בא לשחק על תוצאה, ככה עושים בנוק-אאוט. אף אחד לא בונה על הלחות. זה משחק שלא יכריעו אותו בחמש הדקות הראשונות – הוא יימשך עד הרגע האחרון. מכבי חיפה הייתה יותר טובה במשחק הראשון, אבל החזקת כדור לא מעניינת בכדורגל. השאלה היא איפה אתה מחזיק בו. הם פתחו עם פיירו ואז אתה מאוד מוגבל מבחינה התקפית בגלל הנוכחות שלו. הייתה לו החמצה יוצאת דופן, אבל אני מאמין שהפעם דגו יפתח עם שלישייה קדמית ולחץ גבוה".

מפריע למשחק ההתקפה? פיירו
מפריע למשחק ההתקפה? פיירו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי