"מכבי חיפה היא הכל עבורי וללבוש את החולצה שלה שוב זו חוויה אדירה"

play
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
פיירו ודוד רשמו החמצות קריטיות, מכבי חיפה נכנעה 1:0 לשריף טירספול 02:36

יניב קטן דיבר ב"רדיו חיפה" לקראת המשחק מול ברצלונה לג'נדס: "אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בתקופה האחרונה". על מכבי חיפה החדשה: "מצפה מדגו להביא את עצמו, מרגיש שהוא מנסה לחקות את בכר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קבוצת ברצלונה לג'נדס תגיע לביקור בישראל בתחילת ספטמבר ותקיים שני משחקי ראווה. ב-5 בספטמבר ישחקו כוכבי העבר של בארסה נגד ותיקי מכבי תל אביב בבלומפילד וב-7 בספטמבר יפגשו את ותיקי מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. בין שחקני העבר של ברצלונה שיגיעו לישראל יהיו ריבאלדו ותיירי הנרי האגדיים. בקבוצת הוותיקים של מכבי תל אביב ישחקו בין היתר טל בן חיים, איציק זוהר, יואב זיו ולירן שטראובר. בקבוצת הוותיקים של מכבי חיפה יעלו על המגרש יניב קטן, ראובן עטר, אריק בנאדו ואחרים.

קטן, אולי הסמל הכי גדול של מכבי חיפה, סיפר ב"רדיו חיפה" על התחושות לקראת המשחק המרגש: "לפני כמה שבועות כשפנו אליי ודיברו איתי על המשחק הזה, כבר אז התחלתי להתרגש. ללבוש שוב את החולצה של מכבי חיפה, לצד כל הוותיקים, אבל המפגש מול הקהל שהולך להגיע מאוד מרגש אותי. גם הילדים שלי מאוד מתרגשים, הם מעולם לא ראו אותי משחק. זה מרגש מאוד והולך להיות ערב מיוחד. באיזה כושר אני? לא לצפות כרגע ליותר מידי. אני יכול לתת רק גליצ'ים לברכיים. אני בא אגרסיבי ויכול להבטיח שתהיה מלחמה. איכות אני לא יודע אם נראה אבל המון הקרבה זה בטוח. זו חוויה אדירה בשביל אחד כמוני, שיכול ללבוש עוד פעם את החולצה של מכבי חיפה שהיא הכל עבורי, אז זה יוצא דופן ומאוד מרגש. אני בטוח ששחקנים גדולים כמו הנרי וריבאלדו, שהם אדירים ברמה עולמית, גם עבורם זה מרגש. אם אני מדבר עליי באופן אישי, אין ספק שזה אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בתקופה האחרונה ואני שמח שזה קורה ומחכה לזה".

יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי
יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי | דני מרון

קטן נשאל על מכבי חיפה החדשה שנבנתה הקיץ: "מכבי חיפה החדשה היא לא כל כך חדשה. נכון שהשתנו שחקנים, אבל אני מצפה ממסאי דגו להביא את עצמו. אני עדיין מרגיש הרבה פעמים שהוא מנסה לחקות את ברק בכר בהרבה דברים. אני חושב שאם מסאי כבר קיבל את התפקיד, הוא צריך להביא דברים מעצמו".

על המחליפים  שהגיעו במקום השחקנים שעזבו: "לא הגיעו שחקנים באותה רמה, אבל בכל קבוצת כדורגל שחקנים הולכים ושחקנים באים. האכזבה היא שהתחליפים שהגיעו לא באותה רמה של השחקנים שעזבו, אבל זה גם קורה. השאלה היא איך דגו ינצח על כל התזמורת הזו ואיך הוא ינהל את ההצגה. קיבלת כבר את הג'וב, אתה על הקווים, תהיה אתה ותביא את עצמך. אם הוא יצליח שיצליח בדרך שלו והלוואי שהוא יעשה את זה. ואם הוא ייכשל, שזה גם יהיה בדברים הוא הביא. אני כל הזמן שומע 'ממשיכים את הדרך של בכר'. בכר היה, בכר תותח, שיצליח, אבל אני רוצה לראות את דגו".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

על המשחק מול שריף: "מכבי חיפה חייבת לעבור את השלב הזה. מכבי חיפה טובה משריף, היא צריכה להאמין בזה מהדקה הראשונה ואני לא רואה שום סיבה שהיא לא תעבור. נכון שסמי עופר הוא תוספת כוח אדירה, אבל זה לא צריך למנוע מהם לבוא ולשחק כדורגל. אם מכבי חיפה תבוא לשחק כדורגל, היא טובה ואיכותית יותר, ואין סיבה שהיא לא תעבור. אני מצפה מהשחקנים להתנפל מהשנייה הראשונה ולקפוץ על היריבה ולהכריע את המשחק כמה שיותר מוקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי