בית"ר נוטה להשאיר את ניקולאסקו עד תום המוקדמות, אמיר ברקוביץ' חתם

play
שחקן בית"ר ירושלים יון ניקולאסקו | מאור אלקסלסי
גוטליב טעה, סילבה הדף פנדל: בית"ר סחטה תיקו נגד פאוק סלוניקי בחוץ 02:43

בבירה לא מוכנים להתפשר מול הירנביין, דורשים 1.5 מיליון יורו, ונוטים להתעקש בהסכם על השארת המולדבי כל עוד הם באירופה. שחקן הכנף הצטרף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האם יון ניקולאסקו יעבור להירנביין? ההולנדים מוכנים להעלות את ההצעה עבור חלוץ בית"ר ירושלים לסכום של מעל מיליון יורו, אך מחזיקת הגביע דורשת כ-1.5 מיליון עבור המולדבי ומצפה מההולנדים להעלות את הצעתם.

יחד עם זאת, ההצעה המשופרת ורצון החלוץ להתקדם עשויים להכריע את הכף. בשלב הזה בבית"ר לא מוכנים להתפשר על דרישתם ולסגור עסקה במספרים שהוצעו, אך לאחר משחק הגומלין מול פאוק סלוניקי מחר (חמישי, 20:30 בספורט4), שיקבע האם העונה האירופית של הירושלמים תסתיים אחרי סיבוב אחד, יימשכו השיחות וניתן יהיה להבין אם תהיה עסקה או לא.

בכל מקרה, גם אם תיחתם עיסקה, בית"ר נוטה לא לשחרר את השחקן כל עוד היא במסגרת האירופית, משמע במידה והקבוצה תעבור את פאוק סלוניקי מחר, במועדון נוטים להתעקש בהסכם על הישארות השחקן במועדון עד לסיום חלקה במוקדמות.

בבית"ר רצו לראות את המולדבי נשאר והיו מוכנים להציע לו חוזה גבוה עם סעיף שחרור ריאלי, אך אם השחקן ילחץ לעזוב, נראה כי המועדון יתקשה להשאירו.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים חוגג בסיום גמר גביע המדינה
בקרוב בליגה ההולנדית? ניקולאסקו | מאור אלקסלסי

לעומת ניקולאסקו שעשוי להימכר, יש גם מי שמגיע. הקשר ההתקפי אמיר ברקוביץ' חתם לשלוש שנים אחרי ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי נתניה. ברקוביץ' חתם במכבי פתח תקוה לפני כחודשיים, אבל לבסוף לא ישחק במדיה מסיבות מקצועיות וכלכליות של המלאבסים והצטרף לבית"ר באמצעות סוכנו עידן בן אבו.

ברקוביץ' בן ה-23 אמר לאחר החתימה: "אני מגיע לתחנה משמעותית בקריירה שלי. כל שחקן חולם לשחק במדי מועדון גדול כמו בית"ר ירושלים. הייתי בטדי לא מעט פעמים בתור שחקן יריב, ואני שמח שכעת אוכל לעשות זאת בתור שחקן המועדון, ולהרגיש את הטירוף של טדי והעוצמה של הקהל. יש לנו עונה מאתגרת לפנינו, וקודם כל אני רוצה לאחל בהצלחה גדולה לקבוצה מחר במשחק מול פאוק. יאללה בית"ר".

שחקן בית
"מגיע לתחנה משמעותית". ברקוביץ' | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בעניין אחר, עיריית ירושלים הודיעה על תגבור מערך התחבורה הציבורית בעיר ביום המשחק מול פאוק, בו אצטדיון טדי יתמלא. העירייה תפעיל מערך שאטלים ללא עלות, שיופעלו חניון גן החיות התנכ"י ומחניון עין יהל החל מהשעה 18:00 וגם לאחר המשחק. כמו כן, הודיעה העירייה כי תאפשר השכרת אופניים מכל רחבי העיר לטדי ובחזרה ללא עלות.