"משהו חסר, אצטרך להסיק מסקנות": סלובן מוטרדת לפני מכבי חיפה

play
מסאי דגו חוגג עם שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
כל גול בצבע: צפו ב-1:4 המותח של מכבי חיפה על שריף טירספול 05:54

יריבת הירוקים עדיין ללא ניצחון ליגה בסלובקיה, המאמן ולדימיר וייס שילם ביוקר על הרוטציה: "שחקנים טריים שיחקו, ולא ראיתי רצון להילחם על ההרכב. השער המאוחר שספגנו לא מקרי, כנראה שלא הגיע לנו יותר". סטרלץ צפוי לחתום ולהירשם למפגש מול חיפה

(גודל טקסט)

שני מחזורים מפתיחת העונה בסלובקיה, והאלופה סלובן ברטיסלבה עם שתי נקודות בלבד במאזנה. הקבוצה שתארח ברביעי (21:30, ספורט3) את מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות המשיכה לחרוק במסגרת המקומית, כשאתמול (שבת) ספגה בדקה ה-87 וסיימה ב-2:2 ביתי מול בנסקה ביסטריצה.

המאמן החליף את רוב ההרכב שפתח באמצע השבוע מול זרינסקי במוקדמות האלופות, כאשר רוב המסופסלים אמש צפויים לשוב ל-11 לקראת המשחק מול הירוקים. הרוטציה המסיבית כאמור לא הניבה ניצחון בכורה בליגה, והמאמן נותר מוטרד: "תשעה שחקנים טריים שיחקו, ולא ראיתי יותר מדי רצון מצידם להילחם על המקום בהרכב".

ולדימיר וייס, מאמן סלובן ברטיסלבה
ולדימיר וייס, מאמן סלובן ברטיסלבה | אימג'בנק GettyImages, Laszlo Szirtesi

סלובן השלימה מהפך ל-1:2 בדקה ה-50, וייס ביצע שני חילופים כפולים כדי להבקיע את השער השלישי, אך במקום זאת ספג בצד השני ושמט שתי נקודות יקרות: "החילופים לא עבדו וספגנו שער לא הכרחי ממצב נייח. זה לא מקרי, כנראה שלא הגיע לנו יותר".

בסלובקיה מזהים בעיה בסגל של וייס, לפיה ההרכב השני לא עומד בציפיות ובדרישות כשנקרא לדגל במשחקי הליגה. "משהו חסר כאן", אמר המאמן, "יכולת, תשוקה. אולי יש עומס על חלק מהשחקנים, אצטרך להסיק מסקנות".

מי שצפוי לחזק את הקבוצה לקראת המפגש מול מסאי דגו הוא דויד סטרלץ, שיחזור למולדתו אחרי קדנציה לא מוצלחת באיטליה: "העסקה סוכמה עקרונית, הוא יגיע ויהיה בסגל מול מכבי חיפה. נעזור לו ואנחנו מאמינים שהתועלת תהיה לשני הצדדים. הוא רצה לצאת לחו"ל, זה לא הסתדר כמו שהוא ציפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי