אבוקסיס באסיפה: "עשינו טעויות אישיות וקבוצתיות שלא צריכות לקרות"

play
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי
אדום, פנדל מוחמץ ושני עצמיים: פאוק הדיחה את בית"ר מאירופה עם 1:4 בטדי 04:48

מאמן בית"ר נזף, אבל גם חיזק את השחקנים אחרי התבוסה: "תרימו את הראש, ראיתי דברים טובים מול פאוק". ניקולאסקו נחת בהולנד וכבר הושווה לאליל הירנביין לשעבר, הירושלמים יקבלו 1.3 מיליון יורו עבורו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתאוששת מהתבוסה 4:1 לפאוק סלוניקי ופניה לתחילת הליגה בסוף החודש. הצוות המקצועי מקווה כי לפחות שני שחקנים יצטרפו עד אז, אך בשלב הזה הקבוצה תתכונן עם הסגל הנוכחי כשבמועדון אומרים: "גם אם יחתום שחקן, לא בטוח שהוא יהיה בכושר מלא ולכן את תחילת העונה הסגל הנוכחי יצטרך לסחוב".

אבוקסיס ערך אימון כבר בשישי כדי לחזק את השחקנים אחרי האכזבה באירופה, ואמר להם: "כולם חייבים להרים את הראש ולהתרכז בהכנה לליגה, ראיתי הרבה דברים טובים נגד פאוק, אבל גם עשינו שגיאות ברמה האישית, ההגנתית והקבוצתית שלא צריכות לקרות ברמות האלה. אנחנו ביחד בטוב וברע ונישאר ככה. הקבוצה תתחזק במספר שחקנים, אך כרגע מי שכאן מסוגל לעשות את העבודה".

בתוך כך, יון ניקולאסקו כבר תועד בהולנד לקראת החתימה שלו לשלוש שנים בהירנביין, שתקרה ביממה הקרובה. בית"ר תקבל 1.3 מיליון יורו תמורת החלוץ, שכיכב בעונה שעברה עם 18 שערים ו-8 בישולים בכל המסגרות.

בהולנד כבר מתלהבים מהרכש המתקרב, כאשר איש התקשורת מרסל קופרס השווה היום את המולדבי לחלוץ נבחרת איסלנד שהצטיין בהירנביין עם 59 שערים ו-18 בישולים ב-70 הופעות: "אני לא נוהג להתלהב מחלוצים, אבל יון ניקולאסקו פשוט דורש את זה. הוא חלוץ אמיתי עם וייבים של אלפרד פינבוגאסון!".

איסמעילה סורו במדי ארוקה
איסמעילה סורו | אימג'בנק GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Image

איסמעילה סורו צריך לקבל החלטה סופית אם הוא עובר אל ואלנסיין מליגת המשנה בצרפת או בוחר בבית"ר ירושלים על פניה, כאשר ההצעה הכספית של מחזיקת הגביע גבוהה יותר, אולם מבחינה מקצועית השחקן רוצה להתבסס בצרפת ולכן מתלבט. ירדן שועה יחתום על חוזה חדש עד לתחילת הליגה, עם שדרוג כלכלי וסעיף שחרור ריאלי.