בעיה בהתקפה? "לקלימלה פסלו שני שערים חוקיים"

play
פטריק קלימלה שחקן הפועל באר שבע מאוכזב | ברני ארדוב
מיגל ויטור כבש, הפועל באר שבע שרדה מותחן בליטא ועלתה לשלב הבא בקונפרנס 02:08

בהפועל באר שבע ירימו היום הילוך בהכנה לקראת לבסקי סופיה בחמישי ובקבוצה נותנים דגש לחלוצים הברזילאים של האורחת. במועדון מאמינים בחלוץ הפולני של המועדון שכבש שערים שנפסלו מול פוניבז'. חטואל, שמיר ואלחמיד ימשיכו להיעדר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שאיש משחקני החלק הקדמי לא כבש בצמד המשחקים מול פוניבז', בהפועל באר שבע לא לחוצים ובטוחים שיקבלו תפוקה משחקני ההתקפה שלהם כבר בצמד המשחקים שמחכה מול לבסקי סופיה בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. החלוץ הפותח פטריק קלימלה אמנם לא הוסיף למאזנו האישי שערים בשני המשחקים האחרונים, אבל במועדון הזכירו הבוקר שהוא כן מצא את הרשת. "לקחו לקלימלה שני שערים חוקיים בשני המשחקים. הוא כבש ופסלו לו בטעות בגלל נבדלים שלא היו. הוא עוד יבקיע הרבה".

פטריק קלימלה הפועל באר שבע
בבאר שבע בטוחים שהשערים שלו עוד יגיעו. קלימלה | דני מרון

לבסקי סופיה הפסידה אמש במשחק צמרת בליגה הבולגרית 2:1 ללוקומוטיב פלובדיב. להפועל באר שבע לא היה נציג ביציע שעקב אחר מה שקורה על הדשא, אבל החומרים מהמשחק כבר הגיעו ואליניב ברדה עם אנשי הצוות שלו יעברו עליהם ויכינו את השחקנים. עיקר תשומת הלב בהפועל באר שבע היא לחלק הקדמי של לבסקי אשר מונה שלושה חלוצים ברזילאים טובים.

בקבוצה קיימו אתמול בערב אימון ראשון אחרי המסע לליטא בשבוע שעבר. מהמשחק ביום חמישי ימשיכו להיעדר רותם חטואל, עדן שמיר וחאתם עבד אלחמיד. הלדר לופס ואלון תורג'מן בספק והמטרה היא לנסות להכשיר אותם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי