יון ניקולאסקו חתם בהירנביין: "מרגיש כאילו הייתי שנים בבית"ר"

play
18 שערים וזכייה בגביע. ניקולאסקו מוצג בהולנד | אתר רשמי, הירנביין
אדום, פנדל מוחמץ ושני עצמיים: פאוק הדיחה את בית"ר מאירופה עם 1:4 בטדי 04:48

החלוץ שנמכר להירנביין ההולנדית תמורת כ-1.2 מיליון יורו: "לעולם לא אשכח את האהבה שקיבלתי בבית"ר, יום יבוא ואחזור"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יון ניקולאסקו הוצג היום (שני) כשחקנה החדש של הירנביין ההולנדית ולפני כן הוא פרסם הודעת פרידה קצרה מבית"ר ירושלים. החלוץ המולדובי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני רוצה להודות מעומק ליבי למשפחת בית"ר ירושלים. היינו ביחד רק עונה אחת, אבל הרגשתי כאילו אני חלק מהקבוצה כבר שנים ארוכות. לעולם לא אשכח את האהבה שקיבלתי, יום יבוא ואחזור. אני מאחל לכם רק טוב, יאללה בית"ר".

בריאיון פרידה לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים הוסיף: "אני זוכר את המשחק הראשון שלי בבית"ר. היינו בתחתית הטבלה והפסדנו לבני ריינה, אבל אחריו משהו קרה במשחקים שלנו. הייתה לנו שלישייה טובה בהתקפה עם ירדן ודנילו ואני חושב שאלו היו השחקנים הכי חשובים. גם האוהדים היו מאוד חשובים, עזרו לנו מאוד ונתנו לי ביטחון מהיום הראשון. היה לי חיבור מיוחד עם האוהדים ואני רוצה להודות לכולם על השנה המדימה הזו שבסיומה זכינו בגביע אחרי 14 שנים ואני חושב שעשינו היסטוריה. האוהדים נתנו לי אמון והרגשתי כאן כמו בבית, זו הייתה שנה נהדרת".

עוד אמר החלוץ: "בית"ר קבוצה משוגעת, אבל אפשר לקבל ממנה המון. אני מאוהב בבית"ר ירושלים ואני קצת עצוב שאני עוזב, אבל זה הכדורגל ואני רוצה להתקדם. את המשחק נגד נתניה לא אשכח, הבקעתי רביעייה וזה זיכרון לכל החיים".

יון ניקולאסקו חותם בהירנביין
18 שערים וזכייה בגביע. ניקולאסקו מוצג בהולנד | אתר רשמי, הירנביין

כידוע, ניקולאסקו בן ה-24 הגיע לבית"ר ירושלים מדונייסקה סטרדה הסלובקית, אחרי ששיחק לפני כן במכבי פתח תקוה. הוא כבש 15 שערי ליגה ו-3 נוספים בגביע וסייע לקבוצה מהבירה לזכות בגביע המדינה אחרי שמצא את הרשת גם בגמר.

הוא עורר עניין בזכות ההופעות שלו בליגה הישראלית ולפני כחודש וחצי כבש צמד במדי נבחרת מולדובה נגד פולין במוקדמות יורו 2024, הוביל אותה ל-2:3 סנסציוני והביקוש גבר. הירנביין שילמה עבורו סכום שמוערך בכ-1.2 מיליון יורו.