יון ניקולאסקו בריאיון בהולנד: "הגעתי כדי להרוג את הליגה"

play
"הגעתי להרוג את הליגה". ניקולאסקו בביתו החדש | אתר רשמי, הירנביין
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.8 05:43

החלוץ המולדבי שנמכר מבית"ר ירושלים הפתיע בשיחה קצרה עם התקשורת, במהלכה הצהיר שיבקיע לפחות 10 שערים והודה: "מכאן ארצה לעבור לספרד"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יון ניקולאסקו עזב היום (שני) רשמית את בית"ר ירושלים כאשר השלים את מעברו להירנביין ההולנדית תמורת כ-1.2 מיליון יורו, ובשורותיה הוא עתיד לערוך את הופעת הבכורה בשבת במחזור הפתיחה בהולנד נגד וואלבייק.

בתקשורת המקומית התרגשו מהגעת חלוץ נבחרת מולדובה בתור שחקן בכיר ומי שאמור להיות החלוץ המוביל של הקבוצה שסיימה במקום השמיני בעונה האחרונה, ובעיקר שמחו לדעת שמדובר בשחקן שמאוד מאמין בעצמו ולא חושש לשדר ביטחון. אוהדי בית"ר ירושלים אולי לא יופתעו מהדברים שאמר ניקולאסקו בהולנד, אבל שם בהחלט התלהבו.

יון ניקולאסקו, חלוץ הירנביין
"הגעתי להרוג את הליגה". ניקולאסקו בביתו החדש | אתר רשמי, הירנביין

"אני מאוד מתרגש וכבר מצפה לפגוש את החברים החדשים שלי ולהתחיל לעבוד קשה", אמר לאתר הרשמי, "הגעתי לליגה בכירה ואני מאוד שמח. בישראל הבקעתי 20 שערים וידעתי שזה הזמן שלי להתקדם לליגה חזקה ובכירה יותר, לכן רציתי להגיע להירנביין".

לאחר מכן, באתר "omropfryslan" שוחחו עם ניקולאסקו ושמעו ממנו הצהרות משמעותיות הרבה יותר: "אני לא אוהב להישאר במקומות יותר מדי זמן, בדרך כלל עוזב אחרי שנתיים ומנסה לחפש אתגר חדש. אם זה יהיה ככה גם בהירנביין? אין לדעת. מכאן ארצה לעבור לספרד".

כשנשאל על הציפיות שלו לעונה הקרובה אמר: "אני מספר 9 אמיתי שאוהב להבקיע שערים, אבל לא רוצה להתחייב ולומר מספרים. לשאלתך אז אבקיע יותר מעשרה שערים, כן. אולי גם יותר מ-15. הגעתי כדי להרוג את הליגה".