חנן ממן יחזור לליגת העל? "לאחרונה התחיל איזשהו קשר עם בעלי המועדון"

play
חנן ממן | מאור אלקסלסי
תקציר: הפרישה המרגשת של חנן ממן במשחקו האחרון בקריירה 02:20

שחקן העבר דיבר בתוכנית "קטן ב-2" ברדיו חיפה ואישר כי הוא עשוי להצטרף להפועל חדרה: "מנסים למצוא הגדרת תפקיד". על הפועל חיפה: "סוג של נפגעתי. חסרה מקצוענות, אי אפשר לבנות פירמידה מלמעלה"

(גודל טקסט)

אחרי שפרש מכדורגל ולא קיבל תפקיד מקצועי בהפועל חיפה, חנן ממן התארח בתוכנית "קטן ב-2" ברדיו חיפה והתייחס לתקופה הסוערת שעוברת על מועדון נעוריו, בצל אי הוודאות לגבי עתיד המאמן רוני לוי: "לא נעים לראות שיש בלאגן, אבל מצד שני אני אומר לעצמי שאולי זה לא היה צריך לקרות עכשיו. סוג של נעלבתי ונפגעתי, אך החיים ממשיכים".

ממן המשיך והתייחס למצב הקבוצה: "הקטע הזה שמדברים עם מאמנים אחרים, בתור שחקן בהפועל חיפה לא שמעתי על דבר כזה בחיים. יש מאמן שהוא פיגורה, לא סתם מאמן, וזה לא מתאים. לפעמים אני קצת תמים בקטעים האלה, כי אני לא מאמין שזה קורה, אבל אתה שומע את הלחשושים וזה לא עושה שירות טוב למועדון. הקבוצה מבחינה מקצועית לא נראית מוכנה לעונה".

נפגע אבל ממשיך קדימה. חנן ממן | קובי אליהו

שחקן העבר המשיך: "בהפועל חיפה תמיד חדר ההלבשה היה הדבר הכי חזק והשחקנים בינם לבין עצמם לא היו נותנים לשום דבר כזה להיכנס פנימה. לא עשינו כאלה הצלחות, אבל חדר ההלבשה תמיד היה הכוח של הפועל חיפה. אני עדין בטוח שיש חדר הלבשה טוב, אבל ברור שהוא פחות טוב כי עזבו הרבה שחקנים משמעותיים. הפועל חיפה חייבת להתחזק – אומרים כל הזמן "שנת ה-100", אבל שנת ה-100 לא תביא נקודות אלא שחקני הרכש".

ממן התייחס שוב לנעשה במועדון וסיפר: "רוני מאמן מצוין, אין פה שאלה. אני יודע ושומע שגל אראל עושה עבודה מצוינת בתור עוזר והוא לקח את התפקיד בשתי ידיים ובשיא ברצינות, וכנ"ל גם לגבי רן קדוש. ההתנהלות במועדון? יש דברים שצריך לשפר ולתקן – הפועל חיפה צריכה להביא את האנשים הנכונים ולעשות סדר מלמטה, אי אפשר לבנות את הפרימידה מלמעלה. זה מתחיל עם הנוער וצריך להגיע גם לבוגרים. בעידן של היום, אין מה לעשות, מקצוענות באה לפני הכל וזה משה ושחסר בהפועל חיפה. ואני רציתי לבוא ולשנות ולתקן, אבל אני לא חלק מהמקום. זה לא נראה טוב ואני מקווה שבסוף זה יסתדר, אבל זה לא נראה שזה הולך לשם".

לסיום, ממן התייחס לעתידו: "לאחרונה התחלתי איזשהו קשר עם הבעלים של הפועל חדרה, לגבי אולי להיכנס באיזשהי דרך למערכת ולבוא ולתרום במשהו שאני יכול לעזור בו. איזה תפקיד? זה מה שאנחנו מנסים להבין, למצוא הגדרה".

בקרוב בהפועל חדרה? חנן ממן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי